DODGE Caliber 2.0 CRD SXT 2008 - 33 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2008
Típus
DODGE Caliber 2.0 CRD SXT
Felszereltség
Dohányzó csomag; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök elektromosan behajthatók; Lábszőnyeggarnitúra; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD lejátszó; Rádió-előkészítés [4 hangszóró]; Riasztóberendezés; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: 1/3-2/3 arányban osztott; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
33 000 km
Vezetett km
33 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Kívülről nézve, masszív, férfias jelenség, amit a bunkerszerűen erős karosszéria igazol is - úthibákon, rossz úton egyetlen hang vagy nyisszanás sem hallatszik. A kormány egyáltalán nincs túlszervósítva alaposan rácáfol a sztereotípiákra, én kifejezetten a határozott erővel működő kormányművet szeretem, az elvárásaimnak teljes mértékben megfelel. A legkellemesebb csalódás a futómű, ami egyenértékű az európai konkurenciával, kanyargós úton is könnyen tartható a tempó a személyautókkal is. Hetente kétszer vezetek szerpentines útvonalon, ezen a szakaszon az elmúlt két évben talán ketten előztek meg. A magas üléspozíció és a masszív építés, valamint az úthibákat elnyelő futómű miatt az utazási komfort kimagasló - ideális utazóautó. Az ülések kényelmesek, a váltó és a kormány pozíciója nagyon jó, a kormány fogása, tapintása prémiumos. A beltér - beige színben - otthonos, barátságos - a kárpitok finomak. Szürke beltérrel sokkal kevésbé mutatós. A felhasznált anyagok tapintása azokon a helyeken, amelyeket gyakran megérintünk jó, a többi helyen kopogós, kemény - én mondjuk ritkán kopogtatom a műanyagokat : ), A váltókulissza gumiszoknyája kritikán aluli tapintású. A motor nagyon, dinamikus rugalmas és takarékos. A VW eredetű erőforrás rugalmasabbnak tűnik, mint a családban korábban megfordult Passatban tűnt - talán más a váltó kiosztása, a váltó pontos, kellemes partner. Meglepődve tapasztalom, hogy a khaki metál színű, 17"-os magnézium hatású gyári könnyűfém felnivel felszerelt autómat gyakran körbejárják, ismeretlenek megszólítanak és érdeklődnek iránta. A forgalomban inkább szimpátiát vált ki , mint ellenérzést. A márka hátterével eddig meg vagyok elégedve, az ár / érték arány kiváló. Szomorú hír, hogy a márka forgalmazását nem folytatják Európában - ez nyilván a használtkénti eladást negatívan befolyásolja, annak ellenére, hogy a JEEP hálózat az alkatrész és szervízellátást biztosítja a jövőben is. Szívesen cseréltem volna az autómat a következő generációs Caliberre, főleg ha a dieselt is lehetne összkerékhajtással is rendelni - valamint bíztam volna abban is, hogy a csomagtartó nagyobb lesz az új modellnél. Javítás : 1 db vákumszelep (garancia) Fpogyasztás : 40 % város 30 % országút 30% autópálya : 7 l

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7.5 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7.5 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
1 alkalom
Meghibásodás leírása
Egy vákumszelep csere gyorsan, garanciában megoldották.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Csúcs dízellel is jöhet az Audi S6 és S7

Dízelmotort kaphat az Audi S6 és S7

4 órája – Autósvilág hírei

A BMW M550d-vel venné fel a versenyt az ingolstadiak két csúcsgépe, az Adui S6 és S7. A benzines mellett lehetséges, hogy dízel is készül majd belőlük.


RS változatot kaphat a Renault Captur vagy a Kadjar

RS SUV-okat dob piacra a Renault?

7 órája – Autósvilág hírei

A hot-hatchek mellett egyre több gyártó készít a SUV-okból is nagyteljesítményű változatokat. Most a Renault is beszállhat közéjük egy vadonatúj RS szabadidőautóval.


Plug-in hibrid modellekkel erősíthet a Lexus

Jönnek a Lexusok, amelyeket feldughatunk a konnektorra

9 órája – Autósvilág hírei

Ami a Toyotánál már bevált, az jön a Lexusnál is. Így aztán nem csupán konnektoros hibrid, hanem még hidrogén üzemanyagcellás Lexusokat is várhatunk.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kb2RnZQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kb2RnZQ==

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt

Használtautó.hu

DODGE CALIBER 1.8 SXT DIGIT KLÍMA!!!!

DODGE CALIBER 1.8 SXT...

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT

Ár: 1.790.000 Ft

Évjárat: 2007 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT Gyári fény! Szervizelt!

DODGE CALIBER 2.0 CRD...

Ár: 1.479.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT

Ár: 1.548.888 Ft

Évjárat: 2007 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

DODGE CALIBER

DODGE CALIBER

Ár: 3.590.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó