FIAT Multipla 1.9 JTD 105 SX 2000 - 258 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2000
Típus
FIAT Multipla 1.9 JTD 105 SX
Felszereltség
Belülről nyitható csomagtérfedél; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Biztonsági övfeszítő rendszer; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl [3 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: velúr; Katalizátor; Kormányoszlop: állítható magasságú; Központizár; Külső visszapillantó tükrök: belülről állíthatók; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezetőoldalon; Légzsák az utasoldalon; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek: fény és hővédő; Ülések hátul: lehajtható és osztható
Futott km most (vagy eladáskor)
258 000 km
Vezetett km
16 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Nem
Tetszett / utáltam
Nő létemre legszívesebben kisbuszokat vezettem eddigi életemben. Sem a kis egérkamionokat (különösen a padlón ülős verziókat), sem a hatalmas fenekű bálnákat nem komálom. Automata váltót nem csípem. A hátsó szélvédőn pedig legyen ablaktörlő, mert szakadó esőben/hóban menet közben is szeretek "törölközni", hátra folyamatosan kilátni. Ez a jószág épp azon tulajdonságokat ötvözi, amiket én preferálok egy autón. Elég magasan ülök benne, mégis inkább személyautós a belső tere. A gyerekeim (ovisok) imádják. Követelik, hogy az első-középső ülés legyen ledöntve, így még jobban látják a forgalmat, és annak rendje-módja szerint kommentálják ("Melyik alszik? Zöld a lámpa!") Hallottam, nem mindenki szereti a szélességét. Szerintem simán kezelhető, a magasabb ülés-pozíció, illetve a rálátási lehetőség ezt simán kompenzálja. Az osztott külső tükreibe pedig külön szerelmes vagyok (és nem magamat szoktam nézegetni bennük). Nagyon különböző karakterű autókhoz volt szerencsém eddigi életemben, 20 éve szinte folyamatosan vezetek, de komolyan úgy érzem, ezt az autót nekem találták ki. Annak idején, mikor megjelentek ezzel a fura buborékos-hurkás orrukkal, iszonyat rondának láttam őket, mára kifejezetten szórakoztatónak tartom. Legjobban vidám színekben mutat. A belső színes kárpit külön buli-hangulatúvá teszi. A hátsó ablakainak kereksége is nagyon egyedi, bár az újabb Pandákon is valami hasonlóval találkozhatunk. Az egyéniségemhez annyiban passzol, hogy szeretem a kicsit mókás, nem hétköznapi dolgokat, autóban minden tetszik, ami kerek (és minél kerekebb, annál jobb), ugyanakkor semmi pucc vagy hivalkodás nincs benne. Szóval tényleg az én autóm! Nagyon sokáig szeretném még használni, így feltehetőleg nem is olyan sokára elindulok azon az úton, hogy egyre többet költök majd rá, csak hogy egyben maradjon, és fusson még jó sokáig.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Vezetési stílusa
higgadt
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7.1 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
7.1 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
1 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
A vásárlás után azonnal ment futómű-gyógyításra. Bár nem igazán arra termett, mintha előéletében terepeztek volna vele - legalábbis ezt mondta utóbb a szakibácsi. A hátsó futómű csillapító gumi-izékéi tűntek el totálisan, amihez nem értek. De már köszönjük, gyógyultan távoztunk. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Önvezető A7-tel népszerűsíti az új A8 tudását az Audi

Kezeket fel! Az Audi már helyettünk vezethet

10 órája – Autósvilág hírei

Talán sokan nincsenek még készen az önvezető autókra, az Audi ezért aztán meg is kezdte a sofőröket kímélő funkció népszerűsítését.


A G-osztály tengelyeit pakolták a kombi E-osztály alá

Emeletes kombi, G-osztály stílusban

12 órája – Autósvilág hírei

Elkészült a valaha volt legmenőbb kombi Mercedes. A legújabb E-osztály alá a G-osztály tengelyeit pakolták, orrába 333 lóerős V6-os motort szereltek.


Színes karakternek szánják a Volvo XC40-et

Formatervezői bla-blát tolt a Volvo

15 órája – Autósvilág hírei

Nagy felismerést tett a Volvo: a kis városi terepjárók szegmensében fontos a személyre szabhatóság. Ezért divatosnak ígérkezik az XC40 is.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt

Használtautó.hu

FIAT MULTIPLA 1.6 100 16V SX

FIAT MULTIPLA 1.6 100...

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FIAT MULTIPLA 1.6 100 16V ELX

FIAT MULTIPLA 1.6 100...

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FIAT MULTIPLA 1.9 JTD Active

FIAT MULTIPLA 1.9 JTD...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2005 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FIAT MULTIPLA 1.6 100 16V ELX gázüzemű!

FIAT MULTIPLA 1.6 100...

Ár: 390.000 Ft

Évjárat: 2000 / 12

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: CNG/benzin

FIAT MULTIPLA 1.9 JTD Dynamic (6 személyes )

FIAT MULTIPLA 1.9 JTD...

Ár: 1.260.000 Ft

Évjárat: 2006 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó