FIAT Multipla 1.9 JTD 105 SX 2000 - 258 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2000
Típus
FIAT Multipla 1.9 JTD 105 SX
Felszereltség
Belülről nyitható csomagtérfedél; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Biztonsági övfeszítő rendszer; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl [3 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: velúr; Katalizátor; Kormányoszlop: állítható magasságú; Központizár; Külső visszapillantó tükrök: belülről állíthatók; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezetőoldalon; Légzsák az utasoldalon; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek: fény és hővédő; Ülések hátul: lehajtható és osztható
Futott km most (vagy eladáskor)
258 000 km
Vezetett km
16 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Nem
Tetszett / utáltam
Nő létemre legszívesebben kisbuszokat vezettem eddigi életemben. Sem a kis egérkamionokat (különösen a padlón ülős verziókat), sem a hatalmas fenekű bálnákat nem komálom. Automata váltót nem csípem. A hátsó szélvédőn pedig legyen ablaktörlő, mert szakadó esőben/hóban menet közben is szeretek "törölközni", hátra folyamatosan kilátni. Ez a jószág épp azon tulajdonságokat ötvözi, amiket én preferálok egy autón. Elég magasan ülök benne, mégis inkább személyautós a belső tere. A gyerekeim (ovisok) imádják. Követelik, hogy az első-középső ülés legyen ledöntve, így még jobban látják a forgalmat, és annak rendje-módja szerint kommentálják ("Melyik alszik? Zöld a lámpa!") Hallottam, nem mindenki szereti a szélességét. Szerintem simán kezelhető, a magasabb ülés-pozíció, illetve a rálátási lehetőség ezt simán kompenzálja. Az osztott külső tükreibe pedig külön szerelmes vagyok (és nem magamat szoktam nézegetni bennük). Nagyon különböző karakterű autókhoz volt szerencsém eddigi életemben, 20 éve szinte folyamatosan vezetek, de komolyan úgy érzem, ezt az autót nekem találták ki. Annak idején, mikor megjelentek ezzel a fura buborékos-hurkás orrukkal, iszonyat rondának láttam őket, mára kifejezetten szórakoztatónak tartom. Legjobban vidám színekben mutat. A belső színes kárpit külön buli-hangulatúvá teszi. A hátsó ablakainak kereksége is nagyon egyedi, bár az újabb Pandákon is valami hasonlóval találkozhatunk. Az egyéniségemhez annyiban passzol, hogy szeretem a kicsit mókás, nem hétköznapi dolgokat, autóban minden tetszik, ami kerek (és minél kerekebb, annál jobb), ugyanakkor semmi pucc vagy hivalkodás nincs benne. Szóval tényleg az én autóm! Nagyon sokáig szeretném még használni, így feltehetőleg nem is olyan sokára elindulok azon az úton, hogy egyre többet költök majd rá, csak hogy egyben maradjon, és fusson még jó sokáig.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Vezetési stílusa
higgadt
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7.1 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
7.1 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
1 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
A vásárlás után azonnal ment futómű-gyógyításra. Bár nem igazán arra termett, mintha előéletében terepeztek volna vele - legalábbis ezt mondta utóbb a szakibácsi. A hátsó futómű csillapító gumi-izékéi tűntek el totálisan, amihez nem értek. De már köszönjük, gyógyultan távoztunk. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A Land Rover újabb házi rekordja: 120 tonnát húzott a Discovery

120 tonnás szerelvényt vontattak egy Discoveryvel Videó

9 órája – Autósvilág hírei

A Land Rover legújabb kísérletében ismét nagyon sok tonnát húzattak el egyik legújabb autójukkal. A Discovery most egy ausztrál közúti szerelvényt vontatott.


Még keményebb M-es BMW-k érkeznek a piacra

Hivatalos: jönnek a BMW CSL modelljei

12 órája – Autósvilág hírei

A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette: ismét lesznek CSL modellek, amelyek a gyári M-es változatokhoz képest még keményebb és sportosabb karaktert adnak a tulajoknak.


Újabb elektromos autóbuszok készültek hazánkban, a kínai BYD komáromi  gyárában

Elkészültek a kínai BYD elektromos autóbuszai Komáromban

15 órája – Autósvilág hírei

Nem a BYD az első gyártó, aki elektromos autóbuszt épít hazánkban, ám komáromi üzeme évi 400 busz gyártását ígéri.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt

Használtautó.hu

FIAT MULTIPLA 1.6 Bipower ELX (6 személyes )

FIAT MULTIPLA 1.6 Bipo...

Ár: 199.999 Ft

Évjárat: 2001 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin/Gáz

FIAT MULTIPLA 1.9-multijet

FIAT MULTIPLA 1.9-mult...

Ár: 1.249.000 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FIAT MULTIPLA 1.6 100 16V ELX (6 személyes ) 6 személyes!

FIAT MULTIPLA 1.6 100...

Ár: 585.000 Ft

Évjárat: 1999 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FIAT MULTIPLA 1.6 Natural Power Dynamic TOLATÓRADAR!FRISS SZERVIZ!

FIAT MULTIPLA 1.6 Natu...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2005 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: CNG/benzin

FIAT MULTIPLA 1.6 100 16V Blupower SX

FIAT MULTIPLA 1.6 100...

Ár: 350.000 Ft

Évjárat: 1999 / 12

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó