FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF 2007 - 59 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2007
Típus
FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF
Felszereltség
Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérben rakományrögzítő pontok; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromos ablakemelők elöl-hátul, központizár; ESP [elektronikus menetstabilizáló] + ASR [kipörgésgátló]; Fejtámla hátul [3. fejtámla középen]; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kesztyűtartó: hűtött; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró + kormányoszlopról vezérelhető rádió; Részecskeszűrő; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler hátul fényezett; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ülések: komfortülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
59 000 km
Vezetett km
5 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Tetszett:pontos,jól kapcsolható váltó,nagyon dinamikus ehhez képest elfogadható fogyasztású motor,az áráért cserébe sok extra,igényesen kialakított belső tér. Nem tetszett:a belső tér túl sötét színei,kevés pakolóhely,nincs pótkerék,

Használó

Születési éve
1965
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

59 perce – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

4 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Nem csak vásárlási támogatás segít villanyautózni

Április végéig olcsóbban lehet villanyautóba ülni

11 órája – Autósvilág hírei

Május 1-ig biztos a villanyautókhoz kínált vásárlási támogatás, de van itt még valami, ami által olcsóbban lehet addig villanyautóba ülni.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD FOCUS 1.6 TDCi Trend Plus Mo-i.sz.könyves. E5 84 ezer km

FORD FOCUS 1.6 TDCi Tr...

Ár: 2.589.000 Ft

Évjárat: 2012 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.8 TDCi Comfort

FORD FOCUS 1.8 TDCi Co...

Ár: 590.000 Ft

Évjárat: 2003 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.8 Di Ambiente

FORD FOCUS 1.8 Di Ambi...

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 2002 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.5 TDCI Trend

FORD FOCUS 1.5 TDCI Trend

Ár: 4.075.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.8 TDCi Comfort

FORD FOCUS 1.8 TDCi Co...

Ár: 789.000 Ft

Évjárat: 2004 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó