FORD Focus C-Max 1.6 VCT Trend 2006 - 80 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
FORD Focus C-Max 1.6 VCT Trend
Felszereltség
Csomagtérroló; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD: ICE 6000; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél; Ülések hátul: csúsztatható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Ülések: deréktámasz állítási lehetőség a vezetőülésnél; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
80 000 km
Vezetett km
80 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Focus kombit mentünk venni de beleültünk a c-maxba is, utána már nem volt kérdés melyik kell. Belül tágas, csomagtartó nagy, könnyen pakolható. A kényelemmel vannak gondok, a kiseggelt vezetőülés kényelmes, de az anyósülés már kevésbé, hátul elég kemények az ülések. Viszont a középső ülést hátratolva a csomagtérbe, a 2 hátsó ülést hátracsúsztatva rengeteg hely lesz, hosszú utazáskor nagyon jól jön. Az egyenként kivehető, dönthető hátsó ülések nagyon praktikusak. Mosógép, hűtő, 2m-es lapraszerelt bútorok beférnek. Ülés ledöntéssel a sílécek is beférnek keresztbe. Fordnál a szövetet nem nagyon ismerik, spórolósan bánnak a műbőrrel is a könyöklőn, de a műanyagok legalább esztétikusak. Úttartása fordosan kiváló, nagyon jó vezetni. Digit légkondi jól működik, rádió átlagosan szól az adók vétele kicsit gyenge. 110-ig nincs jelentősebb menetzaj, felette kezd hangos lenni a szélzaj a magasabb építés miatt. A térképtartó rekesz a kesztyűtartó felett pompás dolog, csak 2 év után nyekereg, ugyanúgy mint a praktikus szalonnázó asztalka az első ülések mögött, ki kell támasztani valahogy és rendben van. A vezetőülésnél talán az biztonsági őv mozgása miatt néha csikorog valami, nem hangos de idegesítő, ez megszűnt fél év után. Fogyasztás: Nagyon óvatosan városon kívül tud 5,9-5,8 at de akkor max 110 és kanyar előtt sincs fékezés Városban (Budapest) 8l, 9l nyáron légkondival Autópálya 130-nál légkondival 8l Télen Olaszországba autópálya 7l 110-130 között közlekedve Elmondható, hogyha 110-es tempónál eszik 6,7-et akkor minden 15 km/h többlet sebesség után 1 literrel többet kér. Szerintem nem fogyaszt sokat egy "magas" építésű autóhoz képest, TI-VCT motor valamivel kevesebbet fogyaszt mint a sima benzines (gyári adat szerint 0,5l/100km-el kevesebbet) Tunning: - utólag tempomat, 25.000 Ft (gombsor beépítése+számítógép beállítása) Néha jól jön de az 1,6-os benzines kevés a hosszú emelkedők váltás nélküli leküzdéséhez. Autópályán nagyon hasznos tud lenni. - lábtér világítás, hozzávalók: végy 2 db 70 ft os izzót, tedd be a foglalatba. Ha gyári extraként nincs benne, akkor csak az izzó nincs benne a foglalatba. Az autót a hibái ellenére nagyon szeretjük, jó vétel volt. 4 évesen 80.000 Km után volt első két lengéscsillapító csere. Az egyikből elfolyat az olaj, 2 első lengéscsillapító 52.000 ft.

Használó

Születési éve
1981
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8.2 l
Fogyasztás országúton
6.3 l
Vegyes fogyasztás
8.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: Lengéscsillapító
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Európa legnagyobb akkumulátorgyára épül Wroclaw mellett

Lengyelországban nyit akkumulátorgyárat az LG Chem

19 perce – Autósvilág hírei

Az elektromos járművek iránt megnövekedett kereslet magával húzza az akkumulátorok egyre nagyobb mértékű gyártását is. Emiatt az LG Chem Európa legnagyobb üzemét húzza fel a jövő év során Lengyelországban.


Most sem rontott a Porsche, telitalálat a vörössel tört Macan

Exkluzív szériával hallat magáról a Porsche Macan

3 órája – Autósvilág hírei

Miközben porschééknél minden az új Cayenne-ről szól, a Macan egy, az alapmodellnél éppen kétszer drágább szériával tudatja létezését.


Az F-Type sportkupé mellett négyüléses túrakupét is bevezethet a Jaguar

Megint túrakupét gyárthat a Jaguar

6 órája – Autósvilág hírei

Az XK leköszönése óta csak a kisebb F-Type sportautója van a Jaguarnak, ám a következő generáció mellé egy nagyobb túrakupé is készülhet.


Friss tesztek

Renault Zoe Z.E. R90 41 kWh Life teszt

Villanyautó, amit már nem kell otthon töltögetni

Új mércét hozott a villanyautók körében a Renault Zoe. Komoly hatótáv, gyors tölthetőség és mindehhez bajnok ár. Egy hét és több mint 800 közös kilométer után kijelenthető: egyedüli autónak is kiváló.


Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi Ghia VAJ BŐR FULL FELSZERELT

FORD FOCUS C-MAX 2.0 T...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi Ghia DPF Tempomat!

FORD FOCUS C-MAX 1.6 T...

Ár: 1.099.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS C-MAX 1.6 Trend 1 TULAJ.SZERVIZKÖNYV

FORD FOCUS C-MAX 1.6 T...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2004 / 3

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS C-MAX 1.6 VCT Trend

FORD FOCUS C-MAX 1.6 V...

Ár: 800.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi Ghia ÚJ KETTŐSTÖMEGŰ LENDKRÉKKEL!!

FORD FOCUS C-MAX 2.0 T...

Ár: 1.149.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó