FORD Focus C-Max 1.6 VCT Trend 2006 - 80 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
FORD Focus C-Max 1.6 VCT Trend
Felszereltség
Csomagtérroló; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD: ICE 6000; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél; Ülések hátul: csúsztatható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Ülések: deréktámasz állítási lehetőség a vezetőülésnél; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
80 000 km
Vezetett km
80 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Focus kombit mentünk venni de beleültünk a c-maxba is, utána már nem volt kérdés melyik kell. Belül tágas, csomagtartó nagy, könnyen pakolható. A kényelemmel vannak gondok, a kiseggelt vezetőülés kényelmes, de az anyósülés már kevésbé, hátul elég kemények az ülések. Viszont a középső ülést hátratolva a csomagtérbe, a 2 hátsó ülést hátracsúsztatva rengeteg hely lesz, hosszú utazáskor nagyon jól jön. Az egyenként kivehető, dönthető hátsó ülések nagyon praktikusak. Mosógép, hűtő, 2m-es lapraszerelt bútorok beférnek. Ülés ledöntéssel a sílécek is beférnek keresztbe. Fordnál a szövetet nem nagyon ismerik, spórolósan bánnak a műbőrrel is a könyöklőn, de a műanyagok legalább esztétikusak. Úttartása fordosan kiváló, nagyon jó vezetni. Digit légkondi jól működik, rádió átlagosan szól az adók vétele kicsit gyenge. 110-ig nincs jelentősebb menetzaj, felette kezd hangos lenni a szélzaj a magasabb építés miatt. A térképtartó rekesz a kesztyűtartó felett pompás dolog, csak 2 év után nyekereg, ugyanúgy mint a praktikus szalonnázó asztalka az első ülések mögött, ki kell támasztani valahogy és rendben van. A vezetőülésnél talán az biztonsági őv mozgása miatt néha csikorog valami, nem hangos de idegesítő, ez megszűnt fél év után. Fogyasztás: Nagyon óvatosan városon kívül tud 5,9-5,8 at de akkor max 110 és kanyar előtt sincs fékezés Városban (Budapest) 8l, 9l nyáron légkondival Autópálya 130-nál légkondival 8l Télen Olaszországba autópálya 7l 110-130 között közlekedve Elmondható, hogyha 110-es tempónál eszik 6,7-et akkor minden 15 km/h többlet sebesség után 1 literrel többet kér. Szerintem nem fogyaszt sokat egy "magas" építésű autóhoz képest, TI-VCT motor valamivel kevesebbet fogyaszt mint a sima benzines (gyári adat szerint 0,5l/100km-el kevesebbet) Tunning: - utólag tempomat, 25.000 Ft (gombsor beépítése+számítógép beállítása) Néha jól jön de az 1,6-os benzines kevés a hosszú emelkedők váltás nélküli leküzdéséhez. Autópályán nagyon hasznos tud lenni. - lábtér világítás, hozzávalók: végy 2 db 70 ft os izzót, tedd be a foglalatba. Ha gyári extraként nincs benne, akkor csak az izzó nincs benne a foglalatba. Az autót a hibái ellenére nagyon szeretjük, jó vétel volt. 4 évesen 80.000 Km után volt első két lengéscsillapító csere. Az egyikből elfolyat az olaj, 2 első lengéscsillapító 52.000 ft.

Használó

Születési éve
1981
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8.2 l
Fogyasztás országúton
6.3 l
Vegyes fogyasztás
8.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: Lengéscsillapító
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Lézerlámpa is lesz a BMW X5 következő generációjában

Lézerlámpát villantott az új BMW X5

2 órája – Autósvilág hírei

Láthattunk már korábban is kémfotókat az új X5-ösről, most viszont úgy néz ki, hogy a SUV fényszórójában lézer technikát fognak alkalmazni a még jobb éjszakai látás érdekében.


Az új e-Golf hajtásával érkezhet az elektromos Q3

Elektromos és plug-in hibrid Audi Q3 a láthatáron

15 órája – Autósvilág hírei

Az A3 Sportback e-tron és az e-Golf emelt változatának szerepét kaphatná a plug-in hibrid és az elektromos Audi Q3 kompakt prémium crossover.


1985 után végre tényleg repülhet egy DeLorean

Repülő autóval térne vissza a DeLorean

17 órája – Autósvilág hírei

Ismét a jövő kergetésével kapcsolható össze a híres DeLorean név, hiszen az alapító unokaöccse repülő autó fejlesztésbe vágta a fejszéjét.


Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi Trend

FORD FOCUS C-MAX 1.6 T...

Ár: 1.189.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS C-MAX 1.8 Ghia FFV

FORD FOCUS C-MAX 1.8 G...

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS C-MAX 1.6 Ambiente

FORD FOCUS C-MAX 1.6 A...

Ár: 989.000 Ft

Évjárat: 2004 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi Trend

FORD FOCUS C-MAX 1.6 T...

Ár: 1.497.000 Ft

Évjárat: 2005 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi Ambiente DPF

FORD FOCUS C-MAX 1.6 T...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó