MARUTI 800 DX 1993 - 93 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1993
Típus
MARUTI 800 DX
Felszereltség
Fejtámlák [2 db]; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Jobboldali külső visszapillantó tükör; Kárpit: műbőr; Katalizátor
Futott km most (vagy eladáskor)
93 000 km
Vezetett km
10 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Ez egy aranyos kis verda.Minimális odafigyeléssel örök élet meg egy nap.A maximális vételár ami adható érte 50.000 Huf,mindegy,mennyire új,mert a sok mammer és papper vezető már szétgyilkolta szerencsétleneket.A hazai autószerelőknek mondott Mekk Elekekről már nem is beszélve,akik pl. nem kicserélik a gyári benzinszűrőt,hanem betesznek egyet pluszban a motortérbe!A sofőrülések mind ki vannak ülve,érdemes megcserélni.Városban verhetetlen,parkolási gondok nincsenek a 142 cm-es szélességéből adódóan.A 4 ajtó miatt gyors és kellemes az utascsere.A csomitartó kicsi ugyan,de elég egy hétvégi bevásárláshoz.Sajnos,az a paraszt,aki anno a Merkur főnöke volt,a legfapadosabb verziót importálta csak kis hazánkba,ezért egy klímás,automata váltós példányt kifogni idehaza lehetetlen.A másik nagy gond,a gumiméret.A 12-es kottonok aranyárban vannak,érdemes upgradelni 13"-ra.Autópályán a 100-as tempót tartja,szélzaj nincs.Hamuzója tökéletes,sok csikk belefér.Tetőkárpit hajlamos a nyakunkba esni,ezt megelőzendő vételkor letéphető.A visszajelzők néha képesek önálló életet élni.A fűtéskapcsoló szeret eltörni,ilyenkor lábbal vagy kézzel zárjuk a csapot.Mindent egybevetve,takarékos és megbízható a kis jószág.Hamar fűt és bizony póló-rövidnadrág az utazás akár -16 fokban is-PÁRAMENTESEN!

Használó

Születési éve
1977
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
5.5 l
Fogyasztás országúton
5.5 l
Vegyes fogyasztás
5.5 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Magamnak javítom a gépjárművet,hiszen ezek a frissen végzett szakik nem igen értenek ehhez a bonyolult technikához. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: karosszéria
Nincs kiemelt meghibásodás.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
Könnyen szerelhető,nincsenek túl bonyolult megoldások benne.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Komoly gyorsulása lehet az új Tesla Roadsternek

2 másodperc sem kell százig az új Teslának?

8 órája – Autósvilág hírei

A Tesla Roadster következő generációja egészen elképesztő sprintre lehet majd képes. Akár 2 másodperc alatt gyorsulhat 0-ról 100 km/h-ra.


Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Kénytelen visszavásárolni autóit a Volkswagen

11 órája – Autósvilág hírei

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még jó darabig küzdeniük kell majd a tulajdonosokkal.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXJ1dGk=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXJ1dGk=

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?

Még több teszt

Használtautó.hu

MARUTI 800 0.8 DX

MARUTI 800 0.8 DX

Ár: 300.000 Ft

Évjárat: 1993 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MARUTI 800 SB

MARUTI 800 SB

Ár: 137.000 Ft

Évjárat: 1991 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MARUTI 800 DX Autó.motor beszámítás!

MARUTI 800 DX Autó.mot...

Ár: 138.000 Ft

Évjárat: 1990

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MARUTI 800 0.8 DX

MARUTI 800 0.8 DX

Ár: 70.000 Ft

Évjárat: 1990

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MARUTI 800 0.8 DX

MARUTI 800 0.8 DX

Ár: 125.000 Ft

Évjárat: 1991 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó