MARUTI 800 DX 1993 - 93 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1993
Típus
MARUTI 800 DX
Felszereltség
Fejtámlák [2 db]; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Jobboldali külső visszapillantó tükör; Kárpit: műbőr; Katalizátor
Futott km most (vagy eladáskor)
93 000 km
Vezetett km
10 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Ez egy aranyos kis verda.Minimális odafigyeléssel örök élet meg egy nap.A maximális vételár ami adható érte 50.000 Huf,mindegy,mennyire új,mert a sok mammer és papper vezető már szétgyilkolta szerencsétleneket.A hazai autószerelőknek mondott Mekk Elekekről már nem is beszélve,akik pl. nem kicserélik a gyári benzinszűrőt,hanem betesznek egyet pluszban a motortérbe!A sofőrülések mind ki vannak ülve,érdemes megcserélni.Városban verhetetlen,parkolási gondok nincsenek a 142 cm-es szélességéből adódóan.A 4 ajtó miatt gyors és kellemes az utascsere.A csomitartó kicsi ugyan,de elég egy hétvégi bevásárláshoz.Sajnos,az a paraszt,aki anno a Merkur főnöke volt,a legfapadosabb verziót importálta csak kis hazánkba,ezért egy klímás,automata váltós példányt kifogni idehaza lehetetlen.A másik nagy gond,a gumiméret.A 12-es kottonok aranyárban vannak,érdemes upgradelni 13"-ra.Autópályán a 100-as tempót tartja,szélzaj nincs.Hamuzója tökéletes,sok csikk belefér.Tetőkárpit hajlamos a nyakunkba esni,ezt megelőzendő vételkor letéphető.A visszajelzők néha képesek önálló életet élni.A fűtéskapcsoló szeret eltörni,ilyenkor lábbal vagy kézzel zárjuk a csapot.Mindent egybevetve,takarékos és megbízható a kis jószág.Hamar fűt és bizony póló-rövidnadrág az utazás akár -16 fokban is-PÁRAMENTESEN!

Használó

Születési éve
1977
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
5.5 l
Fogyasztás országúton
5.5 l
Vegyes fogyasztás
5.5 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Magamnak javítom a gépjárművet,hiszen ezek a frissen végzett szakik nem igen értenek ehhez a bonyolult technikához. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: karosszéria
Nincs kiemelt meghibásodás.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
Könnyen szerelhető,nincsenek túl bonyolult megoldások benne.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Európa is kap a hidrogénes Hyundai SUV-ból

Új hidrogén üzemanyagcellás koncepció a Hyundai-tól

6 órája – Autósvilág hírei

Már jövőre piacra dobhatják a következő generációs hidrogén üzemanyagcellás Hyundai SUV-t, aminek 500 kilométer feletti hatótávot ígérnek.


Új projekt a Porsche Le Mans mérnökeinek kezében

Nagyteljesítményű benzinmotort fejleszt a Porsche

9 órája – Autósvilág hírei

A FIA WEC-et épp otthagyták, a Formula-E debütálás még messze van, úgyhogy a Porsche sportmérnökei gyorsan összerittyentenek egy erőgépet.


Menő ezüstnyíl lett az Infiniti Prototype 9

Létraváz és villanyhajtás a retro versenyautóban

11 órája – Autósvilág hírei

Megmutatta mérges hűtőrácsát és kézzel alkotott vonalait az Infiniti retro versenyautó koncepciója, ami koránt sem prémium, ellenben menő.


Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt

Használtautó.hu

MARUTI 800 DX

MARUTI 800 DX

Ár: 137.000 Ft

Évjárat: 1992 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MARUTI 800 DX

MARUTI 800 DX

Ár: 85.000 Ft

Évjárat: 1991 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MARUTI 800 0.8 DX

MARUTI 800 0.8 DX

Ár: 245.000 Ft

Évjárat: 1991 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MARUTI 800 DX

MARUTI 800 DX

Ár: 190.000 Ft

Évjárat: 1993 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

MARUTI 800 0.8 DX

MARUTI 800 0.8 DX

Ár: 75.000 Ft

Évjárat: 1994 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó