NISSAN Note 1.4 Acenta 2008 - 6 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2008
Típus
NISSAN Note 1.4 Acenta
Felszereltség
12 V-os csatlakozó; 12 V-os csatlakozó a csomagtérben; Csomagtér: variálható/bővíthető csomagtér kialakítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Gyermekülés előkészítés [ISOFIX]; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Keréktárcsák: 15'-os; Kesztyűtartó: hűtött; Kormányoszlop: állítható magasságú; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Lehajtható asztal az első ülések háttámláján; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró; Rádiótelefon-kihangosítás [Bluetooth]; Rögzítőháló az első ülések háttámláján; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél; Ülések hátul: csúsztatható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
6 000 km
Vezetett km
6 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Nagyon szuper autó, minden a helyén van benne, városban tökéletesen dinamikus, országúton már kicsit lusta. A pakolóhelyek tökéletesen kiszolgálnak, mindennek van helye, és a mozgatható hátsó üléssor nagyon hasznosnak bizonyult. Egyetlen hátránya, hogy max 2 gyerekeülés helyezhető el a hátsó sorban.

Használó

Születési éve
1974
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
3

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
8 l
Fogyasztás országúton
6.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Csak Kína kap a Volkswagen Phideon GTE-ből

A plug-in hibrid Volkswagen, amit irigyelhetünk Kínától

10 perce – Autósvilág hírei

50 kilométer emissziómentes hatótávval kecsegtet az első Kínában gyártott plug-in hibrid Volkswagen, ami rögtön egy sofőrös óriás, a Phideon.


2027-es Forma-1 koncepció a Renault-tól

Így vélekedik a Renault az F1 jövőjéről

3 órája – Autósvilág hírei

Zseniális ötletekkel kavarná fel a Forma-1 állóvizét a Renault. Gondolkodnak, terveznek, megvalósítanak. A Renault úgy látszik, kell az F1-nek.


Rövidesen átalakul a csúcs BMW-k váltóműve

BMW M: érik a váltó váltása, az ok a megbízhatóság javítása

15 órája – Autósvilág hírei

Komoly korszakváltás következhet be az M-es BMW-k háza táján. A jelenlegi információk szerint a sportos modellekben megszűnik a manuális és a duplakuplungos váltó is. Mi lesz akkor helyettük? Lássuk a tervet!


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.

Még több teszt

Használtautó.hu

NISSAN NOTE 1.4 Visia Azonnal elvihető

NISSAN NOTE 1.4 Visia...

Ár: 1.800.000 Ft

Évjárat: 2010 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1.5 dCi Visia AKÁR 1 ÉV GARANCIÁVAL

NISSAN NOTE 1.5 dCi Vi...

Ár: 1.490.000 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NOTE 1.6 i-Way GYÁRI NAVI. TÖRÉSMENTES

NISSAN NOTE 1.6 i-Way...

Ár: 2.425.000 Ft

Évjárat: 2011 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

NISSAN NOTE 1461 cm3. DIESEL. 63 KW

NISSAN NOTE 1461 cm3....

Ár: 1.350.000 Ft

Évjárat: 2007 / 11

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NOTE 1.5 dCi Acenta DPF EU5

NISSAN NOTE 1.5 dCi Ac...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2011 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó