OPEL Vectra 1.7 TD 1995 - 285 480 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1995
Típus
OPEL Vectra 1.7 TD
Felszereltség
Bel.áll.külső vp. tükrök [2 db]; Fejtámlák [2 db]; Fordulatszámmérő; Hátsó ülés, osztható; Kárpit: velúr; Katalizátor; Központizár; Külső hőmérsékletmérő; Légzsák [1 db]; Mechanikus váltó, 5-fokozatú; Rádió-magnó; Szervokormánymű; Színezett üvegezés; Tolótető, mechanikus [1db]
Futott km most (vagy eladáskor)
285 480 km
Vezetett km
150 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Alapvetően a kedvenc típusom, de azért jobbnak képzeltem. Egy 18 éves autóról beszélünk ismeretlen múlttal. A generátor probléma sajnos az éjszaka közepén rendesen próbára tette a képességeinket, de végül egy akksi cserével célba értünk vele. Sok korábbi vélemény beigazolódott a használata kapcsán. Tetszett az autó kormányzása, jól eltalált szervóval szerelték, könnyen irányítható, mégis elég visszajelzést ad az útról, viszont mikor áram hiányában leállt a motor, akkor két kézzel kellett tépni az irányításhoz, balesetveszélyes ezért az ilyen jellegű hiba. A motor meglepően csendes, még nagyobb fordulatnál is, nem érezteti az emberrel menet közben, hogy dízel. Annál nagyobb gond van a motor erőtartalékaival: Indulásnál jól húz, hamar el lehet vele érni az utazósebességet, pörgős, nincs gond nagyobb fordulatnál sem, viszont egy 70-es tempónál már alig reagál a gázra, gyakran kell visszakapcsolni, ha növelni szeretnénk a sebességet, egyszóval a gond a dinamika hiányával van. A váltó áttételezésével is meglepett, 3. és 4. között szinte semmi különbség nincs, városban gyakran kéri a 2. fokozatot, városon kívül leginkább a 4. fokozatban szuperál jól, számítva a váratlan helyzetekre. A kuplung kényelmesen, pontosan és könnyen használható. A pedálok viszonylag jó elrendezésűek. A futóműve lágy kellemesen nyeli az úthibákat, persze a nagyobbaknál igencsak bekopog az utastérbe lévőknek, de nem vészes. Nem mondható ez el ugyanakkor az úttartásra, könnyen megbillen, megcsúszik jó úton is, alul kormányozottá válik hirtelen, ami kellemetlen meglepetésekkel szolgálhat. Az utastér ránézésre jól eltalált, de csak ránézésre. Több átgondolást érdemelt volna a hűtés-fűtés kezelője, az óra és hőmérő nagyon kiesik a vezető szemszögéből, viszont a fordulatszámmérős műszerfal könnyedén áttekinthető, a belső ajtókilincs és a mechanikus ablakemelő borzasztóan rossz helyre került, lehetetlen kényelmesen, keresés nélkül használni. Az utastéri összeszerelése és anyaghasználata minősíthetetlen, szinte minden zörög és nyöszörög benne leginkább alapjáratnál és alacsony fordulatnál. A vezetőülés jól eltalált, könnyen beállítható, viszont a kuplung melletti lábtartó rész kényelmetlenül közel került a vezetőhöz. A fogyasztása az autónak kiváló: csak meg kell előtte lebegtetni egy gázolajos rongyot és elvisz hetedhét országon át. :) Összegezve: meg lehet vele barátkozni, gyártottak akkoriban sok rosszabbul sikerült autót is, egy erősebb jobban felszerelt példányt azért megnéznék belőle.

Használó

Születési éve
1988
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
higgadt
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmetlen
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Megérte-e az árát?
igen

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Leírás: Vásárlás után 80km-rel megadta magát a generátor (valószínűleg a gyári volt még) ráadásul a töltésjelző nem világított, csak egy idő után a légzsák és az ABS visszajelző, leesett 0-ra az üzemanyag és a hőfokmérő mutatója. Természetesen éjszaka, országúton.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: elektromos rendszer
Nincs kiemelt meghibásodás.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Csúcs dízellel is jöhet az Audi S6 és S7

Dízelmotort kaphat az Audi S6 és S7

4 órája – Autósvilág hírei

A BMW M550d-vel venné fel a versenyt az ingolstadiak két csúcsgépe, az Adui S6 és S7. A benzines mellett lehetséges, hogy dízel is készül majd belőlük.


RS változatot kaphat a Renault Captur vagy a Kadjar

RS SUV-okat dob piacra a Renault?

7 órája – Autósvilág hírei

A hot-hatchek mellett egyre több gyártó készít a SUV-okból is nagyteljesítményű változatokat. Most a Renault is beszállhat közéjük egy vadonatúj RS szabadidőautóval.


Plug-in hibrid modellekkel erősíthet a Lexus

Jönnek a Lexusok, amelyeket feldughatunk a konnektorra

9 órája – Autósvilág hírei

Ami a Toyotánál már bevált, az jön a Lexusnál is. Így aztán nem csupán konnektoros hibrid, hanem még hidrogén üzemanyagcellás Lexusokat is várhatunk.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL VECTRA A 2.0

OPEL VECTRA A 2.0

Ár: 260.000 Ft

Évjárat: 1994 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL VECTRA A 1.8 GL

OPEL VECTRA A 1.8 GL

Ár: 140.000 Ft

Évjárat: 1992 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL VECTRA A 2.0 CD Diamant Friss műszakival !!!!!!

OPEL VECTRA A 2.0 CD D...

Ár: 185.000 Ft

Évjárat: 1993 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL VECTRA A 1.6 CDX Jó állapot

OPEL VECTRA A 1.6 CDX...

Ár: 79.500 Ft

Évjárat: 1995 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL VECTRA A 1.8 GL

OPEL VECTRA A 1.8 GL

Ár: 169.999 Ft

Évjárat: 1995

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó