SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS 1998 - 290 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1998
Típus
SEAT Toledo 1.9 TDI Magnus Plus ABS
Felszereltség
Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Csomagtér világítás; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: utastérfűtés hátul; Időóra: digitális; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kiegészítő oldalsó irányjelzők, füstszínűek; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsa [4 db]; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Napi kilométer számláló; Oldalsó védődíszléc; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék, speciális; Rádióantenna: mechanikus; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler a küszöbnél; Spoilerek elöl-hátul; Szépítkezőtükör megvilágítással az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl; Világítás: ködzárófény [ködlámpa] hátul
Futott km most (vagy eladáskor)
290 000 km
Vezetett km
38 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve
1982
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet

Komfort/dizájn

Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
6.2 l
Fogyasztás országúton
5 l
Vegyes fogyasztás
6.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
10 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok.
Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is.
Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat):
- kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db
- turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF
- generátor felújítás: 50000 HUF
- szabadonfutó: 25000 HUF
- olajteknő: 8000 HUF
- klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF
- hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Villanyos hajtások válthatják a dízeleket a Porschénál

Dobja a dízeleket a Porsche is, várhatóan 2020-tól

10 órája – Autósvilág hírei

Jelenleg három húzómodelljéhez is kínál dízeleket a Porsche, azonban ez 2020-ra változhat, amikor befejeznék gázolajosaik gyártását.


Élménykört kínál a '90-es évek legendáival a Mercedes

Időutazás - Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II-vel

13 órája – Autósvilág hírei

A Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II-t minden benzinvérű, belőle egy A-csoportos versenygép replikájaként épített példánnyal kínál élménykört a Mercedes.


A Dacia megerősítette: nem lesz hétüléses Duster

Mégsem lesz hétülésés Dacia Duster?

16 órája – Autósvilág hírei

A korábbi hírekkel ellentétben úgy tűnik, hogy mégsem kap hétüléses kivitelt az új Dacia Duster.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Signo Business

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Si...

Ár: 990.000 Ft

Évjárat: 2003 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Reference Start&Stop

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Re...

Ár: 4.449.000 Ft

Évjárat: 2016 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.6 16V Stella

SEAT TOLEDO 1.6 16V St...

Ár: 740.000 Ft

Évjárat: 2003 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Magnus Plus ABS.KLÍMA!

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Ma...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6i GL

SEAT TOLEDO 1.6i GL

Ár: 350.000 Ft

Évjárat: 1996 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó