SUZUKI Jimny 1.3 JLX 1999 - 36 100 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1999
Típus
SUZUKI Jimny 1.3 JLX
Felszereltség
Belső visszapillantó tükör, éjszakai-nappali állással; Belülről nyitható üzemanyagtankfedél; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: belső levegőkeringető rendszer; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kesztyűtartó: zárható; Középkonzol; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 2 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőüveg hátsó: fűthető; Szépítkezőtükör az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: osztható; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
36 100 km
Vezetett km
36 100 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Mivel igazi terepjárónak szánták – alváz, kapcsolható 4x4, felező stb.) strapabírása, megbízhatósága átlagon felüli (legalábbis a Budapest és agglomerációja kátyúin való „terepezésre” pont ideális a túlméretezett futóműve). Tizenkét év alatt 37.000km nem sok, de az szinte mind télen (sózott budapesti és havas pilisi utakon) került bele, ezért meglepő, hogy még mindíg az eredeti kipufogó rendszer van alatta. Kis méretei miatt a válltér nekem (105kg) kicsit szűk, viszont a pedálrend kifogástalan, bakancsban is kényelmesen vezethető. Ugyanakkor éppen a kis méretei miatt a belvárosi kis utcákban jól elfér nagy az előnye, még egy mai kiskategóriás (Corsa, Clio stb.) autóval szemben is. Ha az ember nem ijedős és nem sajnálja lehet vele gyorsan is menni: sík úton, óra szerint 150km/h [a gyári 140] tuning mentesen...

Használó

Születési éve
1978
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Vegyes fogyasztás
0 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Az új e-Golf hajtásával érkezhet az elektromos Q3

Elektromos és plug-in hibrid Audi Q3 a láthatáron

2 perce – Autósvilág hírei

Az A3 Sportback e-tron és az e-Golf emelt változatának szerepét kaphatná a plug-in hibrid és az elektromos Audi Q3 kompakt prémium crossover.


1985 után végre tényleg repülhet egy DeLorean

Repülő autóval térne vissza a DeLorean

2 órája – Autósvilág hírei

Ismét a jövő kergetésével kapcsolható össze a híres DeLorean név, hiszen az alapító unokaöccse repülő autó fejlesztésbe vágta a fejszéjét.


Új, kompresszoros motorok is érkeznek a Mazdákba 2019-től

Kompresszoros benzinmotoron dolgozik a Mazda

5 órája – Autósvilág hírei

A japán gyártó egy minden eddiginél hatékonyabb kompresszoros Skyactive-X motoron dolgozik.


Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt

Használtautó.hu

SUZUKI JIMNY 1.3 DOHC 4WD+Felező 134.000Km

SUZUKI JIMNY 1.3 DOHC...

Ár: 1.049.000 Ft

Évjárat: 2001 / 3

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX AC 4WD 67000KM!

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX A...

Ár: 3.349.000 Ft

Évjárat: 2012 / 9

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX Magyarországi!

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX M...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX AC 4WD RANGER.1.TULAJDONOS!

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX A...

Ár: 3.268.000 Ft

Évjárat: 2013 / 4

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2003 / 1

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

Még több autó