BMW 5-ÖS SOROZAT

Futott kilométer: 112 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagyon szeretem, nagyon jó kocsi, én nagyon vigyáztam rá és meg is hálálta! 10.000KM-ként mindig cseréltem az olajat, 40.000KM-enként a váltó és difi olajat is. Soha nem hajtottam meg padlógázon, max. 140KM/h sebességgel mentem vele pályán egyszer, általában 110-120-al utazok vele. A motor (M20-B20) (és a kipufogórendszer) hangja az páratlan, a BMW hathengeres motorjai felejthetetlenek, élek-halok értük a mai napig!!!

Használó

Születési éve: 1960

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 12.3 liter

Fogyasztás országúton: 7.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A motorvezérlő elektronika ment tönkre 15 éves korában, villogott a teljes ledsor, és az autó nem indúlt.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: A servízbe trélerrel el lett szállítva, és ott detektálták a motorvezérlő elektronika meghibásodását.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 73000 Ft. Leírás: 73.000Ft-ba került szervízköltséggel együtt a vezérlőelektronika cseréje + átvizsgálták teljesen az autót.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Soha nem volt vele gond... (ha az izzók cseréjét nem számolom az évek alatt)

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem