SAAB 9-5

Futott kilométer: 280 000 km

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Csak ellenőrizhető, bevizsgált aerót szabad megvenni! Típushibák: - benzinpumpa (ha túl gyakran kerül pirosba az üzemanyagszint mutatója) féltengelycsuklók vastagsága alulméretezett az első szériában, a váltót előbb utóbb szétnyomja a nyomaték, ha rendszeresen kínozzuk, például hegymenetben. A fütőmű sportos de elég gatya. A kormányt tépkedi az elsőkerék-meghajtás, de ettől csak élvezetesebb a vezetés ;). Egyébként kurva jó autó. Kiemelkedően jók a fékek! Legfőbb hibája: nehéz megállni, hogy ne ralizzon az emberfia vele... ami keményen visszaüt anyagi oldalon.

Használó

Születési éve: 1972

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 13 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: A 350 NM (+20 boost)nyomaték eredménye: 1. a korai modellekben túl vékony a féltengelycsukló, el is tört egy vizes felületen történő indulásnál, vastagabbra kellett cserélni. 2. a korai modellekben gyenge a manuális váltó, szét is nyomta a szinkrongyűrűt ---> váltócsere, újabb típusra.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártNincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem