SAAB 9-5
Futott kilométer: 280 000 km
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Csak ellenőrizhető, bevizsgált aerót szabad megvenni! Típushibák: - benzinpumpa (ha túl gyakran kerül pirosba az üzemanyagszint mutatója) féltengelycsuklók vastagsága alulméretezett az első szériában, a váltót előbb utóbb szétnyomja a nyomaték, ha rendszeresen kínozzuk, például hegymenetben. A fütőmű sportos de elég gatya. A kormányt tépkedi az elsőkerék-meghajtás, de ettől csak élvezetesebb a vezetés ;). Egyébként kurva jó autó. Kiemelkedően jók a fékek! Legfőbb hibája: nehéz megállni, hogy ne ralizzon az emberfia vele... ami keményen visszaüt anyagi oldalon.
Használó
Születési éve: 1972
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 13 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: A 350 NM (+20 boost)nyomaték eredménye: 1. a korai modellekben túl vékony a féltengelycsukló, el is tört egy vizes felületen történő indulásnál, vastagabbra kellett cserélni. 2. a korai modellekben gyenge a manuális váltó, szét is nyomta a szinkrongyűrűt ---> váltócsere, újabb típusra.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártNincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem