OPEL KADETT E

Futott kilométer: 286 356 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

A legjobb ebben az Opel Kadett -ban, hogy tökéletesen illik a Budapesti úthálózathoz, kellően szívós autó. A fogyasztása ész szerű használat esetén elfogadható / még így 1.8 -as, benzines/motorral is, az alkatrészek, javítási költségek, fent tartási járulékok kellőképpen olcsóak. Amit utálni lehet benne, hogy most a globális felmelegedés korszakát éljük és sajnos nincsen benne klíma, de ez is azt gondolom szubjektív dolog, megítélés.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.3 liter

Fogyasztás országúton: 7.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Ez a kocsi valójában, egy 1986.-os évjáratú, Opel Kadett E GT, 3 ajtós, csak nem találtam a menüpontban ezt a lehetőséget. A motorja ugyanaz mint a 8 szelepes '86 -os GSi -nek ; 1796cm3, 85/115 (KW/LE), csak nincsenek rajta olyan (aszfaltbetyáros) optikai, stilisztikai elemek, gyári toldatok, mint a GSi -ken. PL. : nincsen légbeömlős gépházteteje, az első lökhárító - köténybe épített ködfényszórói, a hátsó (harmadik) ajtón spoiler...stb. és még van egy pár apró dolog, optikai tényező ami(k) eltérővé teszik egy ugyanilyen motorizáltságú GSi -től. Összességében azt gondolom, hogy az Opel Kadett E szériája amit 1982. vagy 1983. -tól gyártottak, tehát a (csepp)Kadett egy rendkívül strapabíró, jól összerakott szerkezetű, a mindennapos használatokat "fegyelmezetten" tűrő típus, motorizáltságtól függetlenül. Nem kell tőlük "sokat várni", hiszen a legfiatalabb példány is belőlük már "beleszaladt" a 18 éves korba, de még mindig látni belőlük eleget a /magyar/ utakon. Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Ennél a típusnál a lerobbanás oka(i)90% -ban az autó előéletéből / amit a használt autó vásárló nem feltétlenül tud mindig, sőt ezt sem tudják 90% -ban/, főleg a hanyag, nem kellő odafigyelésből, (le)szervizelésből adódóan tud keletkezni. Ez általánosságban szinte minden gyártmányú és típusú személygépkocsira igaz lehet. Célszerű, ha valaki nem ért az autókhoz, szakember segítségét kérni, persze némi anyagi ellent szolgáltatás fejében, akár úgy is, hogy besétálok egy vagy több autószerelő műhelybe és megpendítem, hogy szándékozom használt autót vásárolni, de nem értek hozzá, nem tudom átnézni és legyen szíves velem jönni / persze pénzért / mint segítség. Az ilyen jellegű megnyilvánulásokat célszerű egy autósműhelyben sunyiban+csendesen, előadni, kiszemelni egy "manust" és mehet az ajánlat. Egy emberrel több autót is végig lehet nézetni, ennek az ára 10.000 - 20.000.-Ft. között van, illetve többet nem szabad adni, kínálni az ilyen melóért, de akkor legalább ott van velem egy szakember és nem kell attól tartanom, hogy megveszem az autót és kezdésként, rögtön 100.000.-Ft. -ot költenem kell rá.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 8500 Ft. Leírás: A legdrágább hiba ezen a típuson, /legalábbis nálam/ az, hogy nem akart beindulni, ezt a gyújtásrendszer átvizsgálásával megoldottuk, persze némi kis munka azért volt vele. Vigyázni kell, hogy hova visszük, kihez az autót, hiszen az autószerelők az egyik legveszélyesebb (állatfaj) az emberek csoportjából, több közöttük az önjelölt, rutinos vagyok felfogású, abszolút pancser forma, mint ahányan manapság jóslással és turbó fogyókúrával foglalkozók száma összesen!

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Ezeken a Kadettokon szerintem nagyon ritkán fordulhat elő, hogy egy adott hibát, akár motorikus, akár elektromos jellegű, csak többszöri próbálkozás során lehet(ne) kijavítani, megoldani. Nagyon egyszerű szerkezetű autók ezek, könnyű rajtuk eligazodni.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem