VOLKSWAGEN GOLF V

Futott kilométer: 173 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az autó futóműve, kényelme, utazási komfortja kifogástalan! Az 1.4 - es benzin üzemű erőmű kissé gyengécske, bár hétköznapi használatra elégséges, mindennapi munkához minimum 1.6 - os benzines az általam javallott, persze a Diesel üzemű belső égésű Ottó motor az igazi! Mert ugye még mindig a motor által leadott forgatónyomaték miatt megyünk fel a dombra! :)

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom

Meghibásodás leírása: A kötelező szervízen felül csak motorolajért kellett a márkakereskedéshez mennem, mert sajnos rendszeresen olajat kell utántölteni a motorba! Long-Life szervíz mellett van használatban az autó, tehát 30.000 km - ként / vagy 1 év a kötelező revízió időintervalluma, és a szerelők szerint ezért nem úszom meg a köbenső időszakot plussz olaj felhasználása nélkül! Valamint 90.000 km környékén kellett jobb hátsó kerékcsapágyat cserélni, és 120.000 km - nél főtengelyszimeringet!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: 120.000 km - nél főtengelyszimering csere! Jelzem nem akadéskoskodásból, de nem tartom valószínűnek a csere meglétét, mert még garanciális volt az autó és egy forintomba nem került a szervizelés, de azt ígérték, hogy ezzel megoldódik az olajfogyasztási probléma is, ami a mai napig megvan! A motortér pedig ugyanolyan olyan poros koszos volt mint amikor bevittem, a csavarfejek pedig nem tűnetek frissen nyúzottnak egyik oldalon sem! Sőt emlékeim szerint a főtengely szimering cseréhez minimum szét kell húzni a motorblokkot a váltótól, ha váltó oldal felől kell cserélni, bár az is lehet, hogy volkswagenéknél már endoszkóppal tudják ezt orvosolni! :)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem