BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 247 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Remek autó, nemigen látszik rajta a kora. Azok a példányok, amiket 100-150.000 km-rel eladnak, a belső kopásaikból ítélvelegalább 3x annyi kilométer van bennük. Nem egy versenyautó, de nagyobb sebességnél is megmarad a komótos dinamizmusa. 220-ig erőlködés nélkül gyorsul. Hiányolom belőle a deréktámaszt, könyöktámaszt, tempomatot és a fényszórómosót. A kis elektromos anomáliákat is rögtön jelzi a computer és ez zavaró. (izzók cseréjének szükségessége kiégés előtt stb...)

Használó

Születési éve: 1965

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Fesszabályzó és főtengely jeladó csere, akkumulátor elöregedettLerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Magam cseréltem ki az akkumulátort

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 80000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A másodikra teljes diagnosztika után. A lehetőségeket a legolcsóbbtól a drágább alkatrészek felé haladva vettük végig. A másodikra a főtengely jeladó hibája bejött, azóta hibátlanul működik.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem