MERCEDES-BENZ SPRINTER

Futott kilométer: 460 000 km

Vegyes fogyasztás: 14.5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Az ülés alatti pakolódoboz,és a pohártartók

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: szuk

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 14.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 4 MOTORCSERE!!!!Kuplungtörés,turbó döglés,kormánymű 40000-nél széthullott....és egy vezethetetlen retek.Ha '39-ben már lett volna a náciknak,a lengyel határig jutott volna a Wehrmacht,maximum,nem Moszkváig.Amúgy erős,mint egy Tigris-tank,ugyanannyira megbizhatatlan,kilőhetetlen.A fogyasztása is hasonló...és a vezetési élmény is. A gázolaj kb 60%-át alakitja hangerővé,hogy ennek ellenére hozza a 150 lovat,a fogyasztása egy 7,5-tonnás Iveco-é:14-15 l/100km. (Platós-ponyvás)Lerobbanás oka: motorLeírás: A legnagyobb rakás szar,ami ezzel a csirkeláb(tanga?)-emblémával fut.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Átlag két olajcsere-egy motor. A leggyönyörűbb az volt,mikor a ZSIR ÚJ cseremotor 8000km után hengerfejes lett.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Le a kalappal a garanciális szolgáltatások és a márkaszervizek előtt,nagyon fitten működött a gari mindig.Kár,hogy szükség is volt rá...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem