OPEL VECTRA B

Futott kilométer: 227 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobban a formája tetszik szemből, bele lehet szeretni. Ezenkívül iszonyú tágas az utastér és a csomagtartó is (pláne lehajtott hátó ülésekkel), a 82 lovas, 165Nm nyomatékú 1,7 TD Isuzu-dízel rendkívül dinamikusan mozgatja.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: 2 éve kátyút fogtam, jobb-első rugótörést szenvedett a gép, rögtön elment a lengéscsillapító. Párban ajánlott cserélni ezeket, kicseréltettem jónéhány silent-perselyt is, kb 80000-be fájt. Az utóbbi időben rám járt a rúd: 1. Egy váltásnál simán beesett a kuplungpedál, mint kiderült elment a kinyomócsapágy hidraulikus munkahengere, ami Isuzuéknál be van szerelve a váltóba, egyben van a kinyomócsapággyal, így csak ez az alkatrész 49000HUF. Mellette kiderült, hogy van egy törött váltótartó bak is, ez volt 14000. Teljes költség munkadíjjal 80000 volt. 2. Mikor hazahoztam erről a túráról, mindjárt este elment a töltés, köszönhetően a japcsi Hitachi generátornak, amiben típushiba-ként hajlamos leégni az állórész-tekercs. Még vár rá egy kasznizás, mert 1 éve összegyűrték a hátulját, ez szakszervízben 600.000HUF körül lenne, maszekon 270.000, de még mindig nincs rá pénzem. Leírás: Soha sehol nem hagyott még ott, még a döglött kuplunggal, meg utána töltés nélkül is be tudtam menni a 20km-re lévő szervízbe ismerősömhöz, aki korrekten szervízel.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 70000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem