OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 115 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.2 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

XX. századi technikai fejlesztésű az autó. Ez viszont nem látszik rajta. G astra legújabb motorjával, az 1.7cdti-vel van szerelve. Sokan azt mondják a DIT és a TD-ről, hogy lomha, és korszerűtlen. Na ez nem az. Sikerült ebbe a modellbe beletenni egy igazán szalonképes dízelmotort. Csendes, egyenletesen dolgozik, nem krákog, mint a régebbi dízelek. Melegen bátran pörgethető, de nincs rá szükség, 1400- tól gyorsul, 1800 körül áll be a turbónyomás, innentől tol mint a TGV. A dízelekre jellemző, hogy kb 2000-max 3000-ig nyomatékosak, tovább nem érdemes nyomni. Itt nem így van. Sikerült eltalálni a nyomatékot és az áttételeket, a motor egyenletes tolóerővel húz akár 4000-ig, hosszabb előzésnél lehet rá számítani, nem fogy el a nyomaték kellemetlen meglepetést okozva a túlsó sávban. Autópályán tempomat, megéri az árát. A futómű közepesen kemény, dinamikus és komfortos autózásra való, nagy sebességnél is stabil. Dinamikus, kiugrik, ha kell, de szépen suhan is. A dizájn szép, férfiautó, nem elavult még ma sem. Az anyagminőség kategóriájában nekem megfelel, jó érintésű, nem olcsó műanyag- hatású. Tágas, jól pakolható, a rakodóperem egy szinten van a csomagtérpadlóval. Az elektronika kiváló, megbízható, a zenei hangzás profi, rendkívül kellemes, nem műanyagbödön- szerű mint a korszerű autók némelyikében, inkább otthonos hi-fi hangzás. Az ülés nem túl kényelmes, a fék nem túl erős. Megjelenése szubjektíven kiváló, bárhol meg lehet vele jelenni, szép, kiegyensúlyozott, kategóriájában dögös autó, tipikus opel. Összességében egy jól megtervezett, kedvező ár-érték arányú autó, megérte megvenni.

Használó

Születési éve: 1986

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6 liter

Fogyasztás országúton: 4.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: Nem az autó hibája, csavarhúzóval végighúzták a fényezést, nekimentek a lökhárítónak, el akarták lopni a felnit...Leírás: Nem is várok tőle ilyesmit.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 70000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem