FIAT RITMO

Futott kilométer: 245 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

igazi ipari hulladék volt!

Használó

Születési éve: 1968

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 6.2 liter

Fogyasztás országúton: 5.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Ez az trágya,az autógyártás egyik szégyenfoltja! Többe volt az,hogy használni tudjam,mintha részletet fizettem volna egy új autóra. Ami elromolhat egy autón,az minden elromlott. Az elektronikus rendszert mintha óvodások rakták volna össze,bár tudtam,hogy mediterrán autóban felejtős az elektronika a működése meg esetleges,/volt már bőven tapasztalatom/,de ez mindet felülmúlta megbízhatatlanságban. A lámpák hol világítottak,hol nem,és ez mindegyikre érvényes volt,a műszerfalvilágítás és a kijelzők megvilágítása esetleges és múlandó volt,olyan igényem meg nem nagyon lehetett,hogy a tompított együtt működhessen az ablaktörlővel. 2 vill.szerelő is visszadobta,egy meg el sem vállalta,amikor megmondtam,hogy Fiat. A hengerfej rohadt kényes,még dízelhez mérten is,a váltó teherautós,/bár a Transitomban jobb,mint a Rittyóban volt/,a futómű egy vicc,a falhasznált anyagminőség szánalmas,talicskát sem gyártanék ilyen hitvány anyagokból. Rohadt,mintha muszály lenne. A fékek jók voltak,amikor működtek,de örülök,hogy a műszakira nem nekem kellett már elvinnem,ha egyáltalán a következő gazdája nem mindjárt a bontóba ment vele. 20 éves Japánra cseréltem,amivel évekig/nagyobbra cseréléséig/ semmi bajom nem volt!Lerobbanás oka: motor több, mint 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Minden,ami elromolhatott elromlott alkalomszerűen.mindíg tele volt szerszámmal a csomagtartó,és volt nálam vontatókötél is. Gyakran kellett mindegyik.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 50000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Elektronikát soha nem sikerült rendesen megcsinálni.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem