MAZDA XEDOS 6

Futott kilométer: 397 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A legjobb a forma és a megbízhatóság,kis odafigyeléssel sok sok évig jó autó lehet bárkinek én 130.000 km-t tettem bele 3 év alatt most áll lassan 400.000 ! en a mutató és még mindig nem volt vele komolyabb baj,mondjuk mostanra megérett egy motorgenerálra,vagy inkább egy autócserére :) de ennyi sok km-t gond nélkül teljesített nem úgy mint a mai szemétdomb autók amik jó esetben a felét futják le úgyhogy csak ajánlani tudom , Ami nem tetszett : tökéletes autó nincs és ez sem az csak majdnem :) Az alkatrész árak nem olcsók,bár szerencsére nem kell túl gyakran hozzá,a kézifék néha bizonytalan úgyhogy nemárt pár havonta ellenőrizni mert szeret berohadni a karja, Első fényszórót nagyon kell óvni nehogy véletlenül kitörjön mert újonnan csak gyárit lehet kapni, 2 gyári új lámpa árából viszont meg egy másik működő xedos-t lehet venni :) úgyhogy erre tényleg figyelni kell,a tompított projektor foncsorja néhány év alatt szétég és sötétben nagyon gyenge a világítás de ez szerencsére orvosolható tizenegynéhány ezer forintból és akkor újra a régi,néhány évente ki kell takarítani a fűtőradiátort mert ahogy beköszöntenek a minuszok a fűtés hatékonysága is pont úgy csökken de ez rendesebb vegyszeres takarítással orvosolható

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Első rugó törés, de ez előbb utóbb szinte mindegyik xedosban előfordulLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Mindig hazahozott mindenhonnan,kivéve mikor testhibás lett a generátor és elment a töltésem,de ezen kívül semmi baj nem volt a megbízhatóságával

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Első futómű felújítás,új lengőkarok ,gátlók,nyomtávrudak,gömbfejek

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Kicsit komolyabb hozzáértéssel otthon is javítható rajta minden,de szerencsére ritkán kell hozzányúlni

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem