FORD FOCUS

Futott kilométer: 211 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.2 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Megbízható, strapabíró kocsi de az értékállósága csak közepes: amióta megvettem a Ford gyár 3x dobott ki modelfrissitést, így az előző modellek mindig esnek az értékükből. Érdemes tehát hosszú távra tervezni. Rossz, hogy ebbe a modelbe nem lehet beépíteni gázszettet.

Használó

Születési éve: 1971

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Üzemanyagszivattyút kellett cserélni, utána kellett járni, mert a gyári alkatrész nagyon drága! Interneten lehet találni magyar gyártót, aki az ár negyedéért adja ugyanolyan minőségben.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 80000 Ft. Leírás: Fékrendszer csere= betétek, tárcsák, csövek, és az ékszíjak, vezérműszíj igaz csak 168 ezer km- nél

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Garanciális javítás= Az autó fulladt gázadásra, 3 szakszervíz 51.ooo km - 105.000 km - ig, 4x cseréltek lambda szondát, 1x vezérlőelektronikát, 8x kitisztították semmi eredménnyel!!! A megoldásra magam jöttem rá, és ajánlom másnak is: hosszú autópálya futás ( Horvát, Olasz tengerpart, ill. Hamburg ) kell az autónak 20 - 25 ezer kilóméterenként. A hiba magától megszünik!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem