CHRYSLER STRATUS

Futott kilométer: 164 500 km

Vegyes fogyasztás: 9.1 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Ez egy nagyon jól öszerakott autó megbízható biztonságos nagy vas. Az út fekvése tökéletes sajnos a motorja kicsit lomha. Sajnos az én kicsikémnek az egyik kuplung emelő villája el van törve de még így is el mernék menni vele bárhová. Mielőtt hozzám került úgy mondottan le se szarták az autót és ezeket a gondogat mi hozogatjuk rendben a kisfiam imádja az autót éjjel nappal benne van a levegőszűrőt pucolja és a gyertyákat stb. Az autóban nekem a hűtés és fűtés csak a 4 fokozatban fúj,zörögnek az elöregedett gumik a futóműbem de ezek alig észrevehetők. Sajnos mi is a pénzért küzdünk hogy meg tudjunk élni de legalább egy valamire mindenképpen számíthatok és az a Chryslerem:D AJÁNLOM MINDENKINEK EZT AZ AUTÓT NEM BÁNJÁK MEG ÉS AMI A LÉNYEG AZ AUTÓ 140-NÉL PÖRÖG 3100-AT AMI HIHETETLEN ÉS AKÁR EGY 500 KM-ES ÚT UTÁN KISZÁLLOK AZ AUTÓBÓL ÉS NEM KELL A SZOKÁSOS NYÚJTÓZÁS ÉS NÉZZÉK MEG A KORMÁNYTÓL MEKKORA HELY VAN AZ AUTÓ ORRÁIG NEM EGY SUZUKI EZ AZ IGAZI MEGTESTESÜLT BIZTONSÁG ÉN MEGVAGYOK VELE ELÉGEDVE 13 ÉVES HOL BÍRNA KI ENNYI GYŰRŐDÉST EGY MAI AUTÓ? NGYON AJÁNLOM!!! Legjobban tetszett:Az hogy megbámulják az utcán és a nyag fotelek benne Nem tetszett:A Stratusnak nincs úgy lekezelve a kasznija mint a Citroen XM nek és sajnos néhány helyen lakatolni kell.

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 7.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9.1 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: Ez egy nagyon jól öszerakott autó megbízható biztonságos nagy vas. Az út fekvése tökéletes sajnos a motorja kicsit lomha. Sajnos az én kicsikémnek az egyik kuplung emelő villája el van törve de még így is el mernék menni vele bárhová. Mielőtt hozzám került úgy mondottan le se szarták az autót és ezeket a gondogat mi hozogatjuk rendben a kisfiam imádja az autót éjjel nappal benne van a levegőszűrőt pucolja és a gyertyákat stb. Az autóban nekem a hűtés és fűtés csak a 4 fokozatban fúj,zörögnek az elöregedett gumik a futóműbem de ezek alig észrevehetők. Sajnos mi is a pénzért küzdünk hogy meg tudjunk élni de legalább egy valamire mindenképpen számíthatok és az a Chryslerem:D AJÁNLOM MINDENKINEK EZT AZ AUTÓT NEM BÁNJÁK MEG ÉS AMI A LÉNYEG AZ AUTÓ 140-NÉL PÖRÖG 3100-AT AMI HIHETETLEN ÉS AKÁR EGY 500 KM-ES ÚT UTÁN KISZÁLLOK AZ AUTÓBÓL ÉS NEM KELL A SZOKÁSOS NYÚJTÓZÁS ÉS NÉZZÉK MEG A KORMÁNYTÓL MEKKORA HELY VAN AZ AUTÓ ORRÁIG NEM EGY SUZUKI EZ AZ IGAZI MEGTESTESÜLT BIZTONSÁG ÉN MEGVAGYOK VELE ELÉGEDVE 13 ÉVES HOL BÍRNA KI ENNYI GYŰRŐDÉST EGY MAI AUTÓ? NGYON AJÁNLOM!!!Leírás: Nem volt nem is lesz mert ez egy igénytelen autó amit hajtani kell persze az olajak meg ilyenek.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Ahogy mondtam elhanyagolták és fékpofán már nem volt ferodol és szétcseszte az egész dobféket:(

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Ez nem egy Opel hogy bárhol találok hozzá alkatrészt csak az alkatrész ellátással volt gond

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem