TOYOTA CELICA

Futott kilométer: 325 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Hol is kezdjem, az egyik talán legritkább Celica tipussal rendelkezem, a 2.2L-es motorral szerelt ST184 névre hallgató amerikai GT-S változattal! Egészen pontosan 2163 cm3 hengerűrtartalom, 131LE, szélesített sárvédőelemek! Mondhatni full extra, elektromos ablakok és tükrök, elektromos tolótető, bőr ülések, automata klíma, ABS, vezetőoldali légzsák, ülésmagasság állítás, elektromosan állítható a vezetőülés támlájának a terpesztése és a domborítása, így teljes a komfortérzet vezetés közben! Nem is rossz egy húsz éves autótól, viszont el kell mondanom, hogy az előző tulajok egytől egyig agyoncsapnivalóak! Hogy lehet így elhanyagolni egy autót? Amikor hozzám került kezdődött a generátor cseréjével! Egyik autóvillamosságis ismerősömmel belenéztünk a generátorba, azt hittem padlót fogok, amikor megláttam: szénkefék csutára lekopva, olyan szinten hogy a kefét előtoló rugó krátert vágott a forgórészre! Ilyenkor szoktam hangsúlyozni, mekkora az Isten állatkertje, máris lattam, hogy szerencsétlen autó csak ment, ment és ment! Ezután jött a vízhűtő, ami úgy nézett ki, mintha légpuska céltáblának használták volna, csodálkoztam hogy nem folyik belőle a folyadék! Tél előtt feltöltöttem fagyállóval, el is kezdett folyni vagy három helyen! Tipikus idióta felfogás: majd a vízkő eltömíti! Azt hiszem nem sokszor látott fagyállót, vagy desztillált vizet, úgyhogy teljes hűtőcsere! A motortértől majdnem elsírtam magam, szép piros gyújtókábelek mennek a gyertyákhoz (mostmár)! Először feketének néztem őket, olyan dzsuvásak voltak, de az egész motortér az volt! Nem lehetett ráismerni, hogy mi micsoda a motortérben! Miután alaposan kitakarítottam, elém tárult a valóság: az alkatrészek 90%-a még a gyári, nem rossz egy húsz éves autótól! Az üléseket újra kell bőrözni, mert le vannak pusztulva, az autónak egy teljes újrafényezés plusz a fékbetéteket ki kell cserélni és sinen van a dolog! Viszonylag keveset mentem még vele, mert teljes felújítás alatt áll, viszont elégedett vagyok ezzel a tipussal, abszolút megbízható autó, sosem áll le a gazdája alatt, kivéve ha kifogy a benzin :-) Bátran merem bárkinek ajánlani, de csak akkor ha van hozzáértő és lelkiismeretes autószerelő ismerőse (a kókányolás megelőzendő)! A látottak alapján az én autómat olyanok bágerolgatták, akiknek halvány fingjuk se volt erről a tipusról!

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása:

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem