MERCEDES-BENZ G-OSZTÁLY

Futott kilométer: 251 350 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nincs akadály! mindent leküzd amit rábízok, Lehetetlent nem próbálok! Nem űzöm fölöslegesen, de autópályán egyszer Gödöllő-Debrecen között 150km tempóval kellet menni! hogy az útakadály miatt kiesett idő miatt ne késsek. De soha többé ilyet. 25éves de olyan állapotba van, hogy a 20 milliós mellett nem marad szégyenbe.

Használó

Születési éve: 1947

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Indítómotor elektromos kábel szakadás! + Fűtőmotor csere.Lerobbanás oka: karosszéria 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Az üzemanyag tank a kipufogó mellett,a zsanér alatt kilyukadt! Rossz 65-literes repedt, rozsdás tank le! eldobva! 95.literes műanyag tank fel! Probléma örökre megoldva!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 42500 Ft. Leírás: Fűtőmotor{ meghalt} csere.Világítás kapcsoló tönkre ment! mert a nagy terhelést {ködlámpák,szúrófény} védelem nélkül lett beépítve! és elolvadt a gyönyörtől!!! Az autó hosszú kivitel ezüst metál,3000kcm 5heng TD motor, 92KW=122LE Kiválóan és remekül működő 4-es automata váltó, Felező,terepváltó, első+hátsó+össz difizár!Minden OK. Nincs probléma, Tűzön,vízen, jégen, nem fordul vissza!!! Nem F1, de a McLarent kihúzná a kavicságyból! A tipus választási lehetőség nem jó!!!

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Az alváz és a kasztni közötti testkábel önállósította magát!Okozott egy kis fejtörést! Minden működött? csak lassabban!!! Na mire rájöttem hogy mi a hiba? eltelt egy kis idő! Majdnem bedobtam a törülközőt!!!De 1:0 ide

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem