DAEWOO LEGANZA

Futott kilométer: 180 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lassan fűti fel az utasteret. Kézifék gyenge. Puha rugózás. utazásnál álom, de forszírozott menetben nem fekszi jól az utat. Mindent kibír! Az autópályás folyamatos 170-et ugyanúgy. mint a földúton ringatózást. Hatalmas utastér és csomagtér. Gázüzemben nagyon gazdaságos családi limuzin.

Használó

Születési éve: 1973

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 3 lerobbanás

Meghibásodás leírása: - eltörött az indítómotorban a behúzó mágnes - gyújtótrafó -AC pumpa 2xLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: - eltörött az indítómotorban a behúzó mágnes és nem indult. Mindez 50 m-re történt egy autóvillamossági műhelytől! :) - az AC pumpa 2x felmondta a szolgálatot. Ez sajnos mindkétszer az én hibám volt. Mivel gázüzemben használom az autót nem foglalkoztam a benzinszűrő cseréjével és leégett a pumpa. Másodszor pedig kifogyott a benya és megint az AC látta kárát!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 40000 Ft. Leírás: katalizátor csere

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: gyújtáshiba - gyújtótrafó és katalizátorcsere

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem