MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY

Futott kilométer: 420 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

A fogyasztása lehetne kicsit kevesebb a városban, meg talán halkabb is lehetne a motor, de egy öszvér egyébként. Mutatom a kulcsot neki, és teszi a dolgát. A régebbi típusok probléma mentesebbek voltak, de mit akarunk 2010-ben?! A többi még szarabb!

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 5 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: A pomputer egyik panelje elöregszik, indításkor 3-4 féle hibátt ki ír, esetenként szervízállásba teszi, vagyis másodiktól följebb nem vált, de nem mindig.A komputer doboz tetejére mért megfelelő ütéssel meg javul, van hogy 1-2 napra is, de van hogy a következő indításig jó. kolegáimnak, ugyan ez a tipus szintén ez a probléma. szervizekben, a tárolt hibák közt sem találták a problémát, végül magam találtam meg, az óta, (kb.1.éve) semmi gond, a kollegáimét is megcsináltam.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: A komputer hibályát megoldaná a szervíz, százezres nagyságrendben, de, az egészet csarélnék, mert foggalmuk sincs mit keressenek. (3 szervízben voltam, 2 márkaszervíz.) Semmit nem kell pedig kicserélni, legrosszab esetben is csak egy panelt, bontóból, max egy tízezres.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Sokadik, már épp fel akartam gyújtani!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem