OPEL ASTRA G
Futott kilométer: 55 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.4 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Újonnan vásároltam az autót, akkor ebben a karosszéria méretben ez volt a legolcsóbb. Az ára tetszett meg igazán, de a G Astra karosszériája szerintem időtálló, klasszikus forma. 5 ajtós, így jól pakolható kivitel.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 6.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.4 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom
Meghibásodás leírása: Kuplung munkahenger tömítéseinek cseréje Hibásan működő üzemanyagszint jelző Gyújtás kapcsoló hibás működése Hátsó lengéscsillapítók cseréje (Az elsők is cserére szorulnak)
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 25000 Ft. Leírás: Hátsó lengéscsillapítók cseréje (az elsőket is fogom cserélni hamarosan), a gumikat kagylósra koptatta.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: 7000 km. Menet közben a kuplung pedál "beesett" ill. funkciója nélkül mozgott, ezzel lehetetlenné téve a sebességváltást. Forgalomban igen kellemetlen, de kb öt perc múlva újra üzemképes lett. Ezt kb ötször 1-2 naponta eljátszotta, mire szervizbe került. Persze a "panaszolt hiba a szervizben nem jelentkezett". Miután a második szakszerviz is ezt mondta, némi pultcsapkodás után nekiálltak találomra alkatrészeket cserélgetni. A kuplung munkahenger tömítésgarnitúrájának cseréje megoldotta a problémát.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem