OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 55 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.4 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Újonnan vásároltam az autót, akkor ebben a karosszéria méretben ez volt a legolcsóbb. Az ára tetszett meg igazán, de a G Astra karosszériája szerintem időtálló, klasszikus forma. 5 ajtós, így jól pakolható kivitel.

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 6.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.4 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: Kuplung munkahenger tömítéseinek cseréje Hibásan működő üzemanyagszint jelző Gyújtás kapcsoló hibás működése Hátsó lengéscsillapítók cseréje (Az elsők is cserére szorulnak)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 25000 Ft. Leírás: Hátsó lengéscsillapítók cseréje (az elsőket is fogom cserélni hamarosan), a gumikat kagylósra koptatta.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: 7000 km. Menet közben a kuplung pedál "beesett" ill. funkciója nélkül mozgott, ezzel lehetetlenné téve a sebességváltást. Forgalomban igen kellemetlen, de kb öt perc múlva újra üzemképes lett. Ezt kb ötször 1-2 naponta eljátszotta, mire szervizbe került. Persze a "panaszolt hiba a szervizben nem jelentkezett". Miután a második szakszerviz is ezt mondta, némi pultcsapkodás után nekiálltak találomra alkatrészeket cserélgetni. A kuplung munkahenger tömítésgarnitúrájának cseréje megoldotta a problémát.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem