SUZUKI IGNIS

Futott kilométer: 80 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tetszik: magas építésű, könnyű beszállni,magas a hasmagassága, nem akad fenn rossz úton sem.A motor dinamikus, jól húz, a váltó pontos, aránylag könnyen kapcsolható.Az utastérben minden jól kézre áll, logikusan vannak elhelyezve a kapcsolók és a kezelőszervek,nem kell semmit sem keresgetni.Masszív, robusztus megjelenés. Nem tetszik: gyenge az első futómű, könnyen elállítódik. Rossz úton és kanyarban valami nyekereg az utastérben, máig nem tudok rájönni hogy micsoda.A hátsó híd rugózása brutálisan kemény! Ha az első szélvédő mosóját használom, vele egy időben a hátsó mosófúvókából is folydogál a víz.

Használó

Születési éve: 1967

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 8 alkalom

Meghibásodás leírása: Futómű problémák. ( az autó állítólag erősített futóművel van ellátva, ennek ellenére nagyon érzékeny a kátyúkra, hamar elállítódik a geometria.) Leírás: Az egész autó halálosan üzembiztos!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 8500 Ft. Leírás: A fenti összeg nem valami egetverően magas, ám ahhoz képest, hogy csak egy egyszerű futómű állítás volt (kb. 20 perc az autószalon szervizében) eléggé mellbevágó volt. A fentebb említett szerviz ahhoz a szalonhoz tartozott, ahonnan az autót újonnan vettem.Az előbbi eset, illetve az első két kötelező szerviz árai, és az, hogy mindkét szervizlátogatásom alkalmával megpróbáltak pofátlanul átvágni hozzájárult ahhoz, hogy többet a környékükre sem mentem.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Egy ilyen hiba adódott: a vezetőülés fékezéskor és határozottabb kigyorsításkor érezhetően előre-hátra mozgott.Nem nagyon,nem veszélyesen, ám számomra zavaróan. Ez a jelenség a mai napig fennáll, a szervizben nem sikerült kiküszöbölniük. A végeredmény az volt, hogy ez konstrukciós hiba, nem javítható.(lehet hogy igazuk volt,megnéztünk két másik Ignist, azokon is mozgott az ülés.)

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem