FIAT TIPO

Futott kilométer: 340 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az auto menetteljesitmenye,formaja,a felszereltsege a korahoz kepest,a gyorsulasa es motor ereje a csekely fogyasztashoz kepest stb. nekem nagyon tetszik es tetszett. Amit hianyolok,hogy az enyemben nincs klima.. Bar egyesek szerint nem sokat veszitettem. Utalni nem hiszem hogy valaha barmit is utaltam volna rajta...nekem sozrakozas ha valami egyszerubb dolgot javithatok..igy az aprobb kontakthibakkal elcsemegeztem,legalabb volt sikerelmeny is.De tenyleg sokkal magasabb kategoria a regi Fiat Unohoz kepest...ez teljesen mas..."nagyobb autos feeling" a vezetese ennek mar.. Imadtam azt hogy meg nem volt olyan hideg hogy az autot ne tudtam volna beinditani...egyszer -22fokban nem indult ,az akku hamarabb lemerult,mert elfagyott a gazolajam,mivel -20fokig garantalt gazolaj volt benne.(tankolnom kellett volna 10% benzint is a gazolajra,akkor biztos beindult volna)

Használó

Születési éve: 1974

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: En magam javitom az autot, legtobb apro bosszantobb hibajat..es ami leginkabb kabelkorbacs szakadas csomagterajtonal,kontakthibak,illetve bedoglott mindket oldalon az elektromos ablak igy ki kellett cserelnem az emelot,de bontoban 3000ft/darab,igy igazan olcso beavatkozasnak minosulo apro bossznato hiba ez...foleg ha esoben nem lehet felhuzni eppen... Na meg kefeket kellett cserelnem oninditoban,generatorban,es a szellozteto ventillatorban.Egyebkent nagyon megbizhato kocsinak tartom ha az ember nem egy lehurbolt darabot fog ki eppen... En tobb mint 100.000kilometert tettem meg vele 4 ev alatt,es bar nem egy Audi...es 21 eves is raadasul...mai napig okozok vele meglepeteseket az uton...ugy menetteljesitmenyben mint stabilitasban.Szerintem sokan el sem hinnek mennyire jo auto a Tipo.Lerobbanás oka: motorLeírás: Hengerfejtomites megadta magat.Szerintem nem az auto hibaja az. Mar ket eve ugy jartam hogy neha tulnyomas keletkezett a kiegyenlito tratalyban,a hinyzo vizet pedig potoltam...egyszercsak teljesen atszakadt a tomites,es uton maradtam...az en hanyagsagomnak koszonheto hogy lerobbantam...ki kellett volna cserelni.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 30000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem