FORD RANGER

Futott kilométer: 237 000 km

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Céges hibaelhárító autóként van használva már több mint, két és fél éve, és vagy hatan nyúzzuk éjjel-nappal felváltva, országúton és terepen egyaránt. Jól kezelhető, elöl kényelmes, hátul már egy kicsit szűkebb pláne három embernek, de a Nivához képest sokkal kényelmesebb. Országúton a 80-100at szereti és ilyenkor a fogyasztása is jól alakul, kb.10liter amúgy 11.5l a normája. Igaz hogy nagy autó, és kemény a rugózása, de városban a szervóval élvezet manőverezni vele. Terepen sokszor kap rendesen, kukoricásban toronyiránt, Kaba-Hajdúszoboszló-Újfehértó környékén abban a jó kis elázott feketeföldben, traktornyomban terep kettő padlógáz, csak vissza ne vedd, mert akkor elakadsz, vagy felakadsz a sárban! Sokszor jó lenne rá egy terepmintásabb gumi ilyen körülmények között. Télen, havas úton összkerék bekapcsol, és 80-al mindenkit lealázva előzünk az országúton. Rendszeresen 10000km-enként van szervizelve, olaj és az összes szűrők cserélve, alapjában véve hibátlan. Elvégre ez egy Ford bőrbe bujtatott Mazda B2500-as vagyis japán autó! Az eddig eltelt időben 198000km teljesítése alatt, első fékbetét, két első lengéscsillapító, hátsó felépítmény ajtózár, (CARRYBOY) magyar gyártmány, gyári MICHELIN gumik 100000km után, gyújtáskapcsoló betét (napi kb.30-60- szori indítás után) 197000nél, és egy hátsó laprugó törés volt probléma az autóval. Ez nem is tűnik rossznak ennyi megpróbáltatás után!

Használó

Születési éve: 1964

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 10 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Gyújtáskapcsoló betét ment tönkreLerobbanás oka: motorLeírás: Olajcsere után egy nagyon hideg éjszakán, miután be lett indítva el ment az olajnyomás. A nemrég cserélt olajszűrő széjjelrepedt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 50000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem