RENAULT THALIA

Futott kilométer: 161 700 km

Vegyes fogyasztás: 4.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Dinamikus motor, jó gyorsulás, (turbo+ intercooler), alacsony fogyasztás az én sportos stílusom mellett is.Valamint igazán kényelmes, nem töri sem az ülőgumókat sem a hátat még több100 kilométer után sem. Van összehasonlítási alapom, ez a tizedik kocsim, volt már új Miautónkom is, de ez más kategória.Kb 16 éve 2 autó van a családban, ez fog megmaradni, másik lesz lapáton majd egyszer. Gyári gumigarnitúra gyorsan kopott. Műszerfal műanyag szineit és íveit meg kellett szoknom:-)) Kár hogy nem a Campus belseje van benne. Csomagtartó hiába 550 literes, lehetetlen pakolni. Csomagtartó nyílása pici,magasan van nyílás alja, plusz a hátsó üléssort is hiába hajtom előre, mert a háttámla mögötti merevítő lemez miatt semmi hosszabbat nem lehet betolni. A műanyagok nem zörögnek nem rezonálnak semmilyen fordulatszám mellett, viszont ajtózsebben, kesztyűtartóban kemény tárgyat csak "becsomagolva" szabad berakni, mert irdatlan zörgést bír produkálni.

Használó

Születési éve: 1964

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 4.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Csomagtartó központi zár vezetéke elszakadt, ekkor cseréltettem ki a vezetőülés huzatát, mert elszakadt a széle. (Ülőlapot rosszul tették be, ezért.) Még garanciális volt, Azóta OK. Másodszor a környezetvédelmi szelep ragadt be egy pillanatra, észre is vettem, mert nem úgy húzott ahogy kellett volna, kb. 1 kilométeren át, utána működött ismét, de a szervízlámpát jelzett továbbra is,és zavart. Ha már szervízben voltam kitisztíttattam, nem egészen 7ezer Ft volt.Lerobbanás oka: motorLeírás: Üzemanyag szűrő eldugult, a nagynyomású szivattyú összeszívta a kézi pumpa gumiját. (Előtte napon tankoltam egyik MOL-kútnál.) Házilag kipucoltam otthon.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 7000 Ft. Leírás: A fent is említett szelep pillanatnyi leragadása.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem