BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 277 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

az tettszett ment mint állat,kanyarban a futómű maga volt a tökély ,állni mint ha betonba szaladt volna oly jó volt a lasulása. utáltam mert új verzióra ,tipusra nem futotta!!!na de majd egyszer ha nyugdijas leszek az orbánkormány megspórolt nyugdijjamból veszek egy fiatalabb bömöst,ez egy frankó autó,vagy a lottón,de multhéten nem én nyertem a 785 milliót,sajna!!!

Használó

Születési éve: 1967

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: igen akkor amikor télen mentünk pestre és a hólánc elszakadt és belevágódott a sárvédőbe és ezáltal kiszakitott egy darabot belőle.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: az elektromos gyujtó trafó,ami ebben a tipusban még vasmagos volt nem alu henger,az adta be az uncsit,másfajta nemvolt jó hozzá.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: a sárvédő beszakadása a hólánc szakadás végett,csere,németből horganyzott kivitel=örök élet a szakszerű felszerelés után.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: elektromos hiba,benzinszivatyú megszorulása a nagyon agyonkevert magyar spórolós benzin végett,sok adalék-víz+benzin.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem