RENAULT CLIO

Futott kilométer: 117 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Amikor megkaptam céges autónak hát nem repdestem a boldogságtól, de ahogy hazaértem vele, beleszerettem! Kapott szegény elég sokat, tényleg nem kíméltem, a pályán általába 170 volt az utazó, máshol meg amennyire lehetett menni. 3400-3500 alatt nem igen pörgött a motor(4000-nél szabályoz)!(ez még a zéro tolerancia előtt!:(). Ja és a létező legmocsokabb kutakon tankoltunk, mert az volt a a lényeg a főnöknek h "ócsó" legyen, de így sem kellett porlasztócsúcsot cserélni pedig állítólag ez a dci motor gyengéje! Azóta vettem egy sajátot 46000 km-rel de nem mentem még vele sokat, amit a legjobban imádok benne, az az úttartása, nagyautósan vezethető, a vw konszern 1,9-esei csak erölködev tudják tartani vele a tempót! Meg mostmár külsőre is tetszik, pedig ez nem volt mindig így!

Használó

Születési éve: 1985

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 5.5 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Céges autó volt, kötelező szervizbe valami olcsó mocsok helyre hordták és igy sem kellett rá költeni, pedig garázst nem látott és nem is nagyon melegítettem a motorját reggel(csak amig kinyitottam a kaput:)!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem