OPEL VECTRA C

Futott kilométer: 100 250 km

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Mivel sokat utazom fontos a kényelmes komfortos ülés, ezzel szemben 100.000 km követően úgy érzem lovaskocsin ülök úgy nyikorog ismételten. Csomagtartó nagy, de rosz elrendezésű nem bőröndökre tervezték, ha nem ömlesztett árura.

Használó

Születési éve: 1965

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8.2 liter

Fogyasztás országúton: 6.6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1. Bal első ülés váz csere 1/2 év után lovaskocsi szinten nyikorgott és új rakezdi (súlyom átlagos 76 kg) 2. Bal első ülés háttámla bőrhuzat csere, varrásnál szétfoszlott, 1 év után, a foszlás az új huzatnál újra jelentkezik, a nyikorgással együtt. 3. 87.000 km-nél generátor szíjtárcsa ketté vált, generátort "bedarálta" Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Közel volt a szerviz így lábon be lehetett menni ellentétes esetben vontatásra szorult volna

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 98000 Ft. Leírás: A javítás értéke közel 150.000,- Ft lett volna a generátor cser miat, de beleegyeztem garanciális felújított darab beszerelésébe is.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: 2 próbálkozás; 3. alkalommal ülés vázcsere

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem