MAZDA 626

Futott kilométer: 168 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Kényelmes, jó vezetni. "Buta", egyszerű konstrukció, de a klímán kívül minden benne van. A magyar utakon is tartós. Jó a futóműve. Mivel csak egy szívó dízel, így egy kissé lomha, de nem vészesen. A lámpáknál az elsők között szoktam indulni. :-) Nem versenyautó, de mindenhova eljutok vele. :-)

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.3 liter

Fogyasztás országúton: 5.3 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Amióta meg van teljesen felújítottuk. A motorhoz nem kellett nyúlni, csak olajcserék. A karosszéria ki lett lakatolva, apróra szét szedtük le lett festve, a műszerfal és kárpitok áthúzva. A műanyag elemek bevonva egy gumis anyaggal. Most nem zörög benne semmi. A futómű és fékrendszer, kuplung, spirál rugók, lengéscsillapítók kicserélve. Villamoság rendbe rakva.Ár alatt vettem, de sokat rá is költöttem. Bár minden relatív. A viszonylag fiatalabb autóval rendelkező barátaim sokkal többet költenek az autóikra anélkül, hogy bármi látszata lenne. Nagyon sok mindent magam csináltam meg vagy a barátaim segítségével. Kb. most a vételárral együtt 600-ban van az autó. Ennyiért em kapok ilyen állapotban autót. Az egyik legfontosabb: nincs benne komputer. Voltak fiatal autóim is de rengeteg problémám volt velük. Ez mindig megy. És szép.:-) Szerintem! Tulajdonképpen, amit megjavítottunk, egyik sem volt kötelező. Nem volt komoly baja, csak eléggé maximalista vagyok. Így sokkal komfortosabb. :-) Mások a 10-15 évvel fiatalabb autóikat sokkal-sokkal rosszabb műszaki állapotban használják.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 40000 Ft. Leírás: Ez is csak az én döntésem volt. Mikor vezérműszíj csere volt, kicseréltük a tömítéseket és a szíjfeszítő görgőket. Azok voltak a legdrágább holmik hozzá. :-)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Mindig elejtette a gázolajat, mikor hosszabb ideig állt. És hiába raktam be visszacsapó szelepet akkor is. Emiatt folyton le levegősödött és akkor nehezen indult. Egy elöregedett üzemanyag cső volt a hiba oka. Csak erre nem gondoltam eleinte. De végül rájöttem. :-)

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem