VOLKSWAGEN POLO

Futott kilométer: 175 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.2 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tetszik: Nem csak a jelölés, hanem menet tulajdonság is sportos. Nagyon stabilan tartja magát az úton kanyarban is. A fékhatás ABS nélkül nagyon jó. Ezt csak az tudja aki vezetett milyen autót. A kormány, váltómű tengelykapcsoló hibátlanul üzemel a 170.000 km után is. A váltón jól érzékelhető a "H" osztás. A fogyasztása 4,9 Liter volt a legkevesebb, nyári időben hosszú úton, egy személlyel! Nem tetszik: Nincs benn ABS, és 12 évesen megjelent a rozsda. Lomha, vagyis lassan pörög fel, lassan gyorsul, de nagy a nyomaték. 175.000km körül megjelentek a zajok, zörejek a kalaptartó felől. A zárszerkezet elkopott és a kulcsos zárás meglehetősen nehézkes.

Használó

Születési éve: 1986

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.9 liter

Fogyasztás országúton: 4.9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motorLeírás: Termosztát csere ~ 150.000km-nél. (De ez bármilyen autóval előfordulhat.)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Termosztát csere ~150.000kmnél. Hátsó futómű csapágyazás ~ 173.000kmnél. Az eredeti, gyári csapágyak ekkor kezdtek el morogni. Javítási költsége ~8000ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem