OPEL VECTRA B

Futott kilométer: 192 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Bármennyire megpakolom, alig lehet érezni, teljesen tele is úgy húz, mint üresen. Egyszer vontattam egy csepp-kadettet (kb 1 tonna): 2. fokozatban úgy ment, mint üresen 3.ban, 3. fokozatban úgy ment, mint üresen 4-esben. Az 1.7-es TD (Isuzu) motor egész jól viszi az 1200kg önsúlyú gépet. Azt utálom csak benne, hogy a dízelmotor szétrázza, s időnként rezgéscsillapításként szivaccsal kell kitömnöm a belső elemek alatti részeket, ahol elkezd zörögni (eddig elég jó sikerrel).

Használó

Születési éve:

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Önindító-forgórész kommutátorának egyik tagjaát elengedte a rögzítés, így kilóg, s ledarálja a szénkeféket. A forgórész cseréje kb 25 papírba fájna, de sosincs annyim elfekvőben, így aztán 5-6 havonta szénkeféket kell cserélni. Egyszer túl sokáig halasztottam, s már elfogyott a szénkefe, ezért nem indult el. Szerencsémre 50 méterre álltam egy szervíz mellett, 3 óra alatt megcsinálták, ebből 2 óra volt a szénkefék beszerzése.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Rugótörésem volt (jobb-első) az egyik hatalmas kátyúban, ettől (mivel szinte nem volt rugó) kihányta az olajat a lengéscsillapítóból a következő kátyúnál. Lengéscsillapítót párban cseréltettem, ezért fájt kb 50ezerbe...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A szívósor előtti utolsó tömítést kifújta, s ezt még semmilyen gyári-, vagy sufnituningos tömítéssel nem sikerült orvosolni, mind megadja magát úgy 1-2 hónap alatt, valszeg a turbó-töltőlevegő nyomása és hőmérséklete teszi tönkre...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem