BMW 5-ÖS SOROZAT

Futott kilométer: 254 240 km

Vegyes fogyasztás: 14 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az autó mind külső és belső kialakítása tetszik! Véleményem szerint ez az a BMW a `90- es évek végéből ami a legszebb belső "formát" kapta. Nem szögletes és egyben nincsenek gusztustalan gömbölyített ívek! Én személyesen a krémbőr belső, homokszínű műszerval faberakással - összeállítást birtokoltam. M sport multikormánnyal. Szép! A fékhatással elégedett voltam! Jók! A steptronik 5 fokozatú automataváltót nagyon megszerettem. Jól végzi a dolgát. A 3,5literes V8-as szépen tartalékolja a teljesítényt! Nagy sebességnél is lendületesen gyorsít a "padlógázra" bár 180km/h- nál egy kissé lassabban gyorsul már . De jól megy egészen a végsebességig Természetesen egy német autópályán ajánlott, vagy ahol mindezt szabad! :) Szép a motorhang is. Sportosabb gyorsításkorkezd morogni :)! Gyári kipufogórendszerrel csak ilyenkor lehet a V8 hangját élvezni! Egyébként Nem szívesen változtatnék ezen, mert jó vele autózni. Csak az hallja a hangját , aki érdeklődik iránta. A többi utas viszont kényelmesen! utazhat. :) Véleményem szerint autópályára készült! De kormányozhatóságának köszönhetően nagyon jól lehet vele a városban is autózni! Lehet vele szépen nyugodtan autózni nagypapásan. De lehet dinamikusan is .Én mindkettőt szeretem. Annak is ajánlom aki szeret nyugodtan vezetni. Nem kell félni a teljesítménytől! Városi dugóban csak a fogyasztástól :( A számítógép 18.5 liter/100km-t is mutatott egy araszolós csúcsforgalomban.Nyugodt autópályás úton viszont a legkevesebb is 10,2 l volt! A gumik mérete 235/45R17 . Szóval nem keskeny. A futófelület kell ehhez a járműhöz.De tegyük hozzá, hogy 3,5literes V8 hengeres motorra lehet számítani.Erős! 180kw/245LE! A csomagtartó nem túl családi méretű. Családok válasszanak touring-ot. (kombi) -Gyári BMW akku volt benne. Nem tudom mióta. Nem volt vele gondom. Néhány alkalommal előfordult, hogy megálláskor , vagy leflkezés után az autó lefulladt.De újra lehetett indítani. Ok. Nem új autó. Minden használtautónak vannak rossz szokásai. Azt hiszem kissé elfogult lettem eziránt a típus iránt. De ilyen jó gépet még nem vezettem. Talán mert az enyém volt! :) Az esetek többségében az emberek a saját autójukat szeretik. Bár minden gép elromlik és meghibásodik egyszer. Mintahongyan nem is tökéletesek. Én 16 hónapig nasználtam ezt.az egyedüli komoly hiba a vákuum pumpa cseréje volt. Ha Isten is úgy akarja, szeretnék egy E39 530 d -t is vezetni, 6 fokozatú kézi váltóval! :) Télen nem tetszett az automata.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 17.5 liter

Fogyasztás országúton: 11.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 14 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Magán szervízbe ,szeretlőhöz vittem!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 83000 Ft. Leírás: A vacuum pumpát kellett kicserélni

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem