AUDI 80

Futott kilométer: 346 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

A világ egyik legésszerűbben megépített autója. 346000 kilométert futott, és gyakorlatilag minden rendben van rajta. Nem rozsdásodik, még ott sem, ahol leverték két éve a festést róla. Látszik rajta, hogy nem új autó, de senki nem tippelte még 8 évesnél idősebbnek. Az ülések épek, a kormány nem kopott el fele vastagságúra, a bőr váltózsák eredeti, minimális szakadással, minden kezelőszerve tökéletesen, határozottan működik, a kopás apró jelei nélkül. Bivaly kis autó, ha a motor teljesítménye nem is az. Az időállóságát tekintve azonban mindenképp. A motorról annyit, hogy az általam vezetett bő 60000 kilométer alatt nem venni észre teljesítménycsökkenést, 5W-40es olajat használok 10000 kilométerenként cserélve. Nem eszi az olajat. Normális használat mellett a következő 346000 kilométert is megteszi, ez holtbiztos. (Az az újságírói vélemény, hogy ezek a TDI motorok nem tartósak, finoman szólva is baromságnak tűnnek a valóság tükrében.)

Használó

Születési éve: 1972

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.2 liter

Fogyasztás országúton: 5.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A szervízlátogatások éppen a szervizek töketlensége miatt voltak olyan gyakoriak, amilyenek. Egy szimpla szelepfedél-tömítés cserét háromszor kellett megcsinálni, mire egyszer jó lett. Kétszer kellett a vízpumpánál lévő csövet cserélni, mire jó lett. Bontott anyagból csere dupla áron, mint a gyári alkatrész másodjára. Első fékpofák, és jobb lengőkar csere. Talán ennyi. Egy új autó közel 65000 kilométeres futásteljesítménye alatt sem produkál kevesebbet. Tisztelet a kivételnek.Lerobbanás oka: motorLeírás: A hűtőrendszer meghibásodásának tekinthető az a hiba, amit csak a "motor" kategóriába lehet a kérdőív alapján beilleszteni. Amikor kiálltam a kapunk, jelezte a villogó ikon, hogy jobb lenne sürgősen visszatolatnom. Nagyjából egy kilométert kellett vontatni a javító műhelybe.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 30000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Szelepfedél tömítés. Márkaszervizben, ahol véleményem, és tapasztalataim szerint csak olyan suhancok dolgoznak, akiket egy magára valamit is adó szaki nem vesz fel maga mellé, vagy kirúgott. Az utolsó javításnál beengedtek a műhelybe, hogy nézzem, mit csinálnak. Egy kétbalkezes dolgozott, a többi a felemelt méregdrága autók alatt süteményekkel hajigálta egymást. Ez a szerencsétlen, meg gondolom ment volna játszani. Utálta a munkát, és hogy nézem a szerencsétlenkedéseit. Márkaszervizbe autót soha!!!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem