TOYOTA COROLLA

Futott kilométer: 200 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nem annak szántam, de építkezős autó lett belőle. Sosem robbant le. A generátor hibát is időben észrevettem, de még mehetett volna így is. Nagy csomagtartó, az 5. ajtó miatt nagyon jól pakolható. A sok cipekedés és utánfutózás miatt összeültek a hátsó rugók de gumipogácsákkal orvosoltam. A motor mindig elsőre indult (kivéve most hogy etanollal használom ) Teljesítménye nem egetverő de a célnak megfelel. Fogyasztása vegyesben benzinből 7 l etanolból 8,5 l Vásárláskor a féltengely csuklókon nem volt gumi de az egyik menthető volt + a bal hátsó lengéscsillapítót fel kellett újítani (4000 HUF) Hibák amikkel nem foglalkoztam : bal oldali villanyablakok, utólagos riasztó, indexkapcsoló nem ugrik vissza magátol, fényezés lakkrétege leválik. Az autó körbe volt törve,rohadás csak a javított részeken van. Nagyon alacsony, időseknek nehézkes a ki be szállás.Futóműve jó, csúszós úton enyfén alulkormányzott, a hátulja nem hajlamos a kitörésre. Az árát teljes mértékben megérte.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása:

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: 190 000-nél generátor csere saját kezűleg (bontott 20 000 HUF)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem