MAZDA MPV
Futott kilométer: 185 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.3 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az enyém 6 személyes karakuri. Hátsó pad nélkül járok, Ãgy sajnos csak 4 személyes. Csináltattam egy fedelet a mélyedésre.A padló alatti dugirekeszben jól elfér a mélynyomó+erÅ‘sÃtÅ‘, táska, egyéb. A kipörgésgátló hiányzik. Busz létére nagyon megy, gps szerint 190-et ment, az óra 200 fölött mutatott. A motorjavÃtásban az volt a vicces, hogy ráköltöttem 960.000Ft-ot, de mivel nincs motorszáma, bontottat tudtam volna venni a feléért. Bosszantó, hogy 7 évesen rozsdanyomok vannak rajta több helyen.
Használó
Születési éve: 1965
Neme: ferfi
Vezetési stÃlusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.3 liter
MegbÃzhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leÃrása: Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentÅ‘sebb hiba?: Hiba oka: motor JavÃtás összege: 650000 Ft.
A legjelentÅ‘sebb hiba javÃtásának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
VisszatérÅ‘ hiba leÃrása: Az autó Németországi magánimport, márkakereskedÅ‘nél beszámÃtott példány. A nagyszervÃzt én csináltattam márkakereskedÅ‘nél. 5 hónap múlva elment az olajnyomás. Olajpumpa, bontott fÅ‘tengely, henger hónolás, dugattyú gyűrű garn., vÃzpumpa, gépmunka, stb. 650.000Ft. 5 hónap múlva kopogás a motorból. Vissza a szervÃzbe. Garanciáról hallani sem akartak. 310.000-ért elhoztam az autót, a pert megnyertem, végrehajtás folyamatban. Azóta tökéletes a gép. Kétszer cseréltem stabilizátor rudat ( olcsó, utángyártott 7000 Ft), féktárcsa egy garn., betétek hozzá 2-szer. 180.000-nél kuplung szett lendkerékkel 150.000 feketén munkadÃjjal együtt gyári japán alkatrészekkel. Akku csere 2-szer (a nagy zene átka). Most a Webasto kályhát kell kipucoltatni, mert füstöl. Más semmi. A sumákolós szervÃz a Kerepesi úton van, duma óriási, tervszerű hibabeépÃtés a kocsiba, hogy a vendég visszatérjen rendszeresen.( másik MPV-s ismerÅ‘söm 1.5M-nál jár!). Alkatrészt és javÃtást csak Soroksárról, mazdaalkatresz.hu-ról.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem