MAZDA MPV

Futott kilométer: 185 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.3 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az enyém 6 személyes karakuri. Hátsó pad nélkül járok, így sajnos csak 4 személyes. Csináltattam egy fedelet a mélyedésre.A padló alatti dugirekeszben jól elfér a mélynyomó+erősítő, táska, egyéb. A kipörgésgátló hiányzik. Busz létére nagyon megy, gps szerint 190-et ment, az óra 200 fölött mutatott. A motorjavításban az volt a vicces, hogy ráköltöttem 960.000Ft-ot, de mivel nincs motorszáma, bontottat tudtam volna venni a feléért. Bosszantó, hogy 7 évesen rozsdanyomok vannak rajta több helyen.

Használó

Születési éve: 1965

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.3 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 650000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Az autó Németországi magánimport, márkakereskedőnél beszámított példány. A nagyszervízt én csináltattam márkakereskedőnél. 5 hónap múlva elment az olajnyomás. Olajpumpa, bontott főtengely, henger hónolás, dugattyú gyűrű garn., vízpumpa, gépmunka, stb. 650.000Ft. 5 hónap múlva kopogás a motorból. Vissza a szervízbe. Garanciáról hallani sem akartak. 310.000-ért elhoztam az autót, a pert megnyertem, végrehajtás folyamatban. Azóta tökéletes a gép. Kétszer cseréltem stabilizátor rudat ( olcsó, utángyártott 7000 Ft), féktárcsa egy garn., betétek hozzá 2-szer. 180.000-nél kuplung szett lendkerékkel 150.000 feketén munkadíjjal együtt gyári japán alkatrészekkel. Akku csere 2-szer (a nagy zene átka). Most a Webasto kályhát kell kipucoltatni, mert füstöl. Más semmi. A sumákolós szervíz a Kerepesi úton van, duma óriási, tervszerű hibabeépítés a kocsiba, hogy a vendég visszatérjen rendszeresen.( másik MPV-s ismerősöm 1.5M-nál jár!). Alkatrészt és javítást csak Soroksárról, mazdaalkatresz.hu-ról.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem