CHRYSLER STRATUS

Futott kilométer: 267 000 km

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Az Stratusom összességében mindenféle hibájával és már a majd' kétszeresen ráfordított áraval is imádni való! Bár a második nagy összegű javításnál gondolkodtam, hogy inkább szétverem, de akkor nem okozott volna ennyi kellemes együtt töltött percet. Mert hiába a sok luxus limousine és méreg drága megfizethetetlen autó. A Stratus egy hihetetlen kényelmes autó. Én már csak tudom, mert néha 16-17 órás utakat teszek meg vele és nem túlzok, de úgy szállok ki belőle, mintha 5 perce ültem volna bele! Aki nem hiszi járjon utána. Mindamelett, hogy "drága" lett, örülök, hogy Stratusom van és, hogy azok közé tartozom, akik szintén birtokolnak egy pédányt. Jut eszembe, olyan nincs amit utálnék benne. Kapott egy másik kipufogót. Egy Sebringét. Na ha valaki hallott már szépen duruzsoló 6 hengerest, akkor tudja mire gondolok. A legnagyobb bánatom, hogy nem újat, vagy csak pár éveset vehettem. Néhol azért nem jelöltem be a legjobb lehetőséget, mert mit jelölnék akkor ha egy 300M vagy egy Sebring esetleg egy 300C-ről írnék itt. Még egy apróság. A fogyasztás. Sok mindenkitől halottam már, hogy ilyen keveset meg olyan keveset fogyaszt a Stratusa. Városi használatnál nincs az az isten amelyik 13L alá vinné a fogyasztást. 80-90-nél talán 8L. De én nem így közlekedem vele, hanem ha lehet 170-el vagy még gyorsabban. Ekkor issza meg a 14 litert is. De, hogy megy ekkor! Csak azért nem ajánlanám, másnak, hoy vegyen egyet, mert már nem kapni fiatal példányt és kevés kilóméterrel.

Használó

Születési éve: 1963

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 13 liter

Fogyasztás országúton: 8.14 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Első alkalom, automata váltó hiba. Miután megvettem rá egy hónapra és kb. 3000 km után felmondta a szolgálatot. Egy vagyonba került. 600ezer HUF Második alkalom. Vizpumpa és a hozzá kapcsolódó pipa ment tönkre. Ez is horror áron volt. 600ezer Huf volt ez is, mert külföldön ért a baj. Harmadik alkalom. Jobb hátsó kerék csapágy. Ez az előző tételekhez képest nem került semmibe. De tényleg. Kb 20ezerbe.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: A már említett váltó hibánál kellett trélerre tenni és haza hozatni. A vízpumpa hibánál eltudtam vele menni szervizbe. A csapágy hiba még kibírta vagy 1500 km-en át és utána ment a saját lábán szervízbe.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 600000 Ft. Leírás: Erről már írtam feljebb

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Az összes szerelő, aki a kocsihoz nyúlt tudta mit csinál. Bár a megvásárlás előtti időkre ezt nem mindig tartom valószínűnek.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem