CHRYSLER STRATUS
Futott kilométer: 267 000 km
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Az Stratusom összességében mindenféle hibájával és már a majd' kétszeresen ráfordított áraval is imádni való! Bár a második nagy összegű javításnál gondolkodtam, hogy inkább szétverem, de akkor nem okozott volna ennyi kellemes együtt töltött percet. Mert hiába a sok luxus limousine és méreg drága megfizethetetlen autó. A Stratus egy hihetetlen kényelmes autó. Én már csak tudom, mert néha 16-17 órás utakat teszek meg vele és nem túlzok, de úgy szállok ki belőle, mintha 5 perce ültem volna bele! Aki nem hiszi járjon utána. Mindamelett, hogy "drága" lett, örülök, hogy Stratusom van és, hogy azok közé tartozom, akik szintén birtokolnak egy pédányt. Jut eszembe, olyan nincs amit utálnék benne. Kapott egy másik kipufogót. Egy Sebringét. Na ha valaki hallott már szépen duruzsoló 6 hengerest, akkor tudja mire gondolok. A legnagyobb bánatom, hogy nem újat, vagy csak pár éveset vehettem. Néhol azért nem jelöltem be a legjobb lehetőséget, mert mit jelölnék akkor ha egy 300M vagy egy Sebring esetleg egy 300C-ről írnék itt. Még egy apróság. A fogyasztás. Sok mindenkitől halottam már, hogy ilyen keveset meg olyan keveset fogyaszt a Stratusa. Városi használatnál nincs az az isten amelyik 13L alá vinné a fogyasztást. 80-90-nél talán 8L. De én nem így közlekedem vele, hanem ha lehet 170-el vagy még gyorsabban. Ekkor issza meg a 14 litert is. De, hogy megy ekkor! Csak azért nem ajánlanám, másnak, hoy vegyen egyet, mert már nem kapni fiatal példányt és kevés kilóméterrel.
Használó
Születési éve: 1963
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 13 liter
Fogyasztás országúton: 8.14 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Első alkalom, automata váltó hiba. Miután megvettem rá egy hónapra és kb. 3000 km után felmondta a szolgálatot. Egy vagyonba került. 600ezer HUF Második alkalom. Vizpumpa és a hozzá kapcsolódó pipa ment tönkre. Ez is horror áron volt. 600ezer Huf volt ez is, mert külföldön ért a baj. Harmadik alkalom. Jobb hátsó kerék csapágy. Ez az előző tételekhez képest nem került semmibe. De tényleg. Kb 20ezerbe.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: A már említett váltó hibánál kellett trélerre tenni és haza hozatni. A vízpumpa hibánál eltudtam vele menni szervizbe. A csapágy hiba még kibírta vagy 1500 km-en át és utána ment a saját lábán szervízbe.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 600000 Ft. Leírás: Erről már írtam feljebb
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Az összes szerelő, aki a kocsihoz nyúlt tudta mit csinál. Bár a megvásárlás előtti időkre ezt nem mindig tartom valószínűnek.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem