OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 109 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Kiváló forma (5 ajtós), ami alapvetően maradhatott volna a későbbi Astráknál is (mert ez igazi ferde hátú) az orr és a belső rész modernizálása mellett. Méretéhez képest kiváló méretű belső tér. (A mai hosszú orrú, "felfújt" autók nem nagyon tetszenek általában.) Közúton nagyon jó fogyasztás. Az 1,4 Twinport motor húzhatna (a 3500/min-nél) alacsonyabb fordulatról is jobban. A fényszóró izzók túl hamar kiégnek (általános Opel hiba?), talán a feszültségszabályozó nem tökéletes, mert ez szemmel látható (elektromos ablak vagy kormányszervo működésekor ingadozik a fény alapjárat közelében). A "gyári" Dunlop gumi nagyon hangos volt, a Michelin Energy Saver sokkal jobb.

Használó

Születési éve: 1971

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.8 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Hátulról belém jöttek.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 550000 Ft. Leírás: Hátulról belém rohanáskor kellett javíttatni (hátsó ajtó, fenéklemez, lökhárító, lámpa) a száguldozó felelősségbiztosításának a terhére.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem