SUZUKI VITARA

Futott kilométer: 150 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Tervezésileg egy eléggé összedett terepjáró autó, motorikusan, lehajtáslánc, kuplung vonatkozásában megbízható, könnyen indul, dinamikusan gyorsul, könnyen vezethető....de ne legyenek a terepen nagy elvárásaink vele kapcsolatban....

Használó

Születési éve: 1953

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Jobb első kerékben sima aszfaltúton széttörött a kerékcsapágy, teljesen bekötött, nem volt vontatható és autómentőt sem lehetett hozzá igénybe venni. Helyszíni szerelést igényelt, egy éjszaka kinnt kellett, hogy aludjon egy forgalmas műút lakott területektől távol eső szakaszán :-((((Lerobbanás oka: futómű / fékLeírás: A kerékcsapágyakat 60 ezer km megtétele után a biztonságos üzemeltetés érdekében cserélni kell, mert kúpos kivitelűek, nem utánállíthatóak és gyenge tervezésűek, a csapágykosár nagyon könnyen összetörik benne... A terepi képességei nem igazán kiválóak, nagy terepi feladatok elé ne állítsuk, mert cserbenhagy bennünket... Közel sem tud annyit, mint egy NIVA vagy ARO, de ezeket azért kellemes komfortérzet élménye útján közvetíti.... Az első kerekeken nyalja a gumiabroncsot, hiába a komoly futópados futóműbeállítás.....Legjobb hozzá minden évszakban téli gumit használni, mert egyébként úton történő vízátfolyásokon képes elrepülni.... a biztonságos vezetési sebesség 90-100 km/óra, e felett azért eléggé "sétál" az autó....

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 80000 Ft. Leírás: Olcsó üzemeltetésű, a személygépkocsi alsó kényelmi komfortját biztosítani igyekvő terepjáró autó, mérsékelt terepjáró képességekkel, kissé kényelmetlen, szűk belső méretekkel, aránylag jó motorral és átlagosan megbízható használati tulajdonságokkal..... Ez az autó viszont nem SZEMÉLYGÉPKOCSI....

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Az alkatrészellátás jó, az alkatrészek árai nem túlzottan magasak... megfizethetők... és 24 órán belül a megrendelőhöz kerülnek...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem