NISSAN TERRANO
Futott kilométer: 140 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Egy klasszikus erÅ‘s, robosztus, mégis szolÃd fogyasztású terepjáró. 5 tagú családom számára ideális családi autó, akár hosszú túrákra is. Ha valaki dinamikus, a váratlan helyzeteket, vagy akár extrém körülményeket is leküzdeni tudó autóra vágyik, amely ha kell vontat, ha kell jól teljesÃt rossz utakon, vagy terepen is, vagy egyszerűen fontos számára a sok vas megnyugtató körülölelÅ‘ biztonsága, melegen ajánlom. Nem gond, ha kalnd túránkon Erdély hegyeiben elfogy az aszfalt - és az út is- vagy ha télen esetleg sokak számára furcsa módon, havazik, ez az autó mindig tovább vitt. Az Alpokban 5 fÅ‘vel, kb 150 kg felszereléssel, abszolut maximális terhelés mellett nem volt gond felmászni pl. 2600 m-es hágóba se, a vÃzhÅ‘fok mutató szépen figyelt a megszokott helyén. Utasaim rémülten tekintgettek körül, ahol már csak a madár és mi jártunk, és én tudtam, még semmit nem is kellett kapcsolnom. A hosszú tÃpust használom, bÅ‘séges belsÅ‘ tér van, a lábaknak, fejnek, rengeteg a csomagoknak, egy picit talán 3 személynek a 2. üléssor rövid. ElÅ‘tte volt egy Chrysler Voyagerem, mondjuk annál kényelmesebb, nagyobb autó nincsen, a Terrano 20 cm-el keskenyebb, de elég, asszonyhoz Ãgy is nyújtózkodnom kell, ha egy csókot akarok dobni. Óriási térélmény belül, az utazóknak, az óriási ablakoknak köszönhetÅ‘en! ElÅ‘tte egy Nissan Quaskai is volt, abból átülve, a kilátás tágassága nagy élmény volt. Abszolut üzembiztos, megbÃzható, a legnagyobb hidegben (pl. -18-20C) is könnyen indul. A klÃmája kicsit gyenge. Fogyasztása volt már 7,8 l körül is, ezt autópályán 110-120km/ó -nál volt mérhetÅ‘. A Tátrából - 8,2 l/100 km mellett tudtam haza jönni. Elelktromos cucokkal nincs túl tömve, ami van, minden működik. És minden van, ami értelmesen szükséges egy autóban. Pl. ha esik, látom, hogy esik, és bekapcsolom az ablaktörlÅ‘ket. Ez nekem elég egyszerűnek tűnik. Szóval, nincs benne esÅ‘szenzor és más felesleges dolgok. Ami egyedül zavar, hogy alacsonyabb fordulatszámon kicsit rezonancia társul az utazás élményéhez, ilyenkor hangosnak érzem az utasteret. Elnyűhetetlennek tűnik. Szeretjük, a hasonló nagyságú családi autókhoz képest mutatott 2 l körüli többlet fogyasztás arányában van, az autó plussz tudásával. Saját korának egy ikonja volt, a Fülöp-szigetektÅ‘l kezdve Dél-Amerikáig, nem hiába kelt el igen nagy darabszámban, és pl. nem hiába választották sok országban a katasztrófa védelem, a rendÅ‘rség, vagy a tűzoltóság autójának. Szeretjük.
Használó
Születési éve: 1967
Neme: ferfi
Vezetési stÃlusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8.59 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
MegbÃzhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leÃrása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentÅ‘sebb hiba javÃtásának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
VisszatérÅ‘ hiba leÃrása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem