SEAT IBIZA

Futott kilométer: 187 521 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Imádom a formáját. ma már nem gyártanak ilyen szép kocsikat. Eredetileg a Cupra verziót akartam megvenni. Ültetve van 60mm/60mm állítható magasságú futómű. Kemény mint a vasaló 16os felni 195/45-ös gumik csak úgy tapad az asztfalra csak ne essen az eső mert akkor halál! :) vágtam bele faltdahtetőt olyat mint az open air polokban van sztem az egyetlen ilyen ibiza. Cupra hátsó szárny, golf3 gti ülések, nagy nagyon nagy zene:) ibiza gti lökösök. és kemény 60 paripa a kazántérben! ami egy ilyen autónak elég bőven! ha lenne benne 156 mint a Cuprában már rég elvitte volna a közeg! igy is pesten ki van nyomva mind a hatvan lónak mindlkét szeme! meglepően gyors és az ültetésnek hála nem dölöngél, pontos és érezni mikor csúszik így lehet a "határon" autózni. nincs benne légkondi, computer, bőr, de egysze3rű robosztus és elnyűhetetlen! oda kell figyelni hogy mikor mit akar és hidegen nem szabad hajtani de ha egyszer bemelegszik lehet tolni világra!

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Két esetben kellet a tervezeten felül szakihoz fordulnni mert összetörték kis autó és nem látták :)Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: a gyújtásrendszer rakoncátlankodott mert felszívta a párát és nem akart elindulni. tiszta száraz rongy, gyújtáselosztó leszed kitöröl kábelek áttöröl és utána pöcre indult. ezt eljátszotta kétszer utána elosztófedél csere, kábelcsere, rotor csere, trafócsere (9500 Huf zusammen)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 47000 Ft. Leírás: az elöző tulaj elfelejtett olajat és vizet adni a paripának aminek az lett az eredménye hogy a hengertömítés átégett és elment az olaj. tömítéscsere amikor megvettem sokminden más mellett. 180000 nél megállt a motor. kivettem szétszedtem: a négyes dugattyú felső olajgyűrűje berágta magát a dugóba es azt rákente a hengerfalra. Dugócsere, gyűrűsor csere, tömítések, folyadékok és ha már szét volt szedve akkor hidrotőke csere. házilag megoldottam igy legalább tudom h az van benne amit megvettem.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem