OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 30 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tökéletes középkategóriás autó. Átlagos használatra tervezték, meg is felel ennek a követelménynek. 3 év/évi 10000 km alatt csak a szervíz költségei voltak, meg persze tankolni kellett :) A külsője mind a mai napig tetszetős, köszönhetően a konzervatív formának. A belső terén látszik, hogy nem mai fejlesztésű autóról van szó, kissé pőre, de kellemes. Az anyagok jó minőségűek, időtállóak, bár idővel kissé zörgésre hajlamosak. Elöl-hátul elégséges a hely, én 188 cm vagyok, de mögöttem viszonylag kényelmesen elfér hasonló magasságú ember. Az ülések tömése kissé kemény, és az első ülőfelületek is lehetnének nagyobbak. A motor. Hát, az 1.4-es verzió nem éppen egy szilaj csikó, de legalább jó a fogyasztása, nyáron úton/autópályán ki lehet hozni 5-ből. Alacsony fordulaton lomha, 3-4 ezres fordulat után már jól pörög, pályán kellemes társ. A csomagtartó átlagos, nagynak nem nevezhető, a magas padka miatt nehézkesen pakolható egy ötajtóshoz képest. A kalaptartó gyárilag zajos, pár szigetelő csík azonban megoldotta a helyzetet. Összességében nem sportos, nem kifejezetten kényelmes, de kezes, nagyon stabil, jó kidolgozású autó, gazdaságos, kezes motorral, jó kormányművel és kellemes váltóval. Aki nem rallyzni kíván vele, s többnyire nem kell hosszú távolságokat végigülnie, kellemes partnerre talál ebben az autóban.

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Tökéletes középkategóriás autó. Átlagos használatra tervezték, meg is felel ennek a követelménynek. 3 év/évi 10000 km alatt csak a szervíz költségei voltak, meg persze tankolni kellett :) A külsője mind a mai napig tetszetős, köszönhetően a konzervatív formának. A belső terén látszik, hogy nem mai fejlesztésű autóról van szó, kissé pőre, de kellemes. Az anyagok jó minőségűek, időtállóak, bár idővel kissé zörgésre hajlamosak. Elöl-hátul elégséges a hely, én 188 cm vagyok, de mögöttem viszonylag kényelmesen elfér hasonló magasságú ember. Az ülések tömése kissé kemény, és az első ülőfelületek is lehetnének nagyobbak. A motor. Hát, az 1.4-es verzió nem éppen egy szilaj csikó, de legalább jó a fogyasztása, nyáron úton/autópályán ki lehet hozni 5-ből. Alacsony fordulaton lomha, 3-4 ezres fordulat után már jól pörög, pályán kellemes társ. A csomagtartó átlagos, nagynak nem nevezhető, a magas padka miatt nehézkesen pakolható egy ötajtóshoz képest. A kalaptartó gyárilag zajos, pár szigetelő csík azonban megoldotta a helyzetet. Összességében nem sportos, nem kifejezetten kényelmes, de kezes, nagyon stabil, jó kidolgozású autó, gazdaságos, kezes motorral, jó kormányművel és kellemes váltóval. Aki nem rallyzni kíván vele, s többnyire nem kell hosszú távolságokat végigülnie, kellemes partnerre talál ebben az autóban.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem