OPEL ASTRA G
Futott kilométer: 30 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tökéletes középkategóriás autó. Átlagos használatra tervezték, meg is felel ennek a követelménynek. 3 év/évi 10000 km alatt csak a szervíz költségei voltak, meg persze tankolni kellett :) A külsője mind a mai napig tetszetős, köszönhetően a konzervatív formának. A belső terén látszik, hogy nem mai fejlesztésű autóról van szó, kissé pőre, de kellemes. Az anyagok jó minőségűek, időtállóak, bár idővel kissé zörgésre hajlamosak. Elöl-hátul elégséges a hely, én 188 cm vagyok, de mögöttem viszonylag kényelmesen elfér hasonló magasságú ember. Az ülések tömése kissé kemény, és az első ülőfelületek is lehetnének nagyobbak. A motor. Hát, az 1.4-es verzió nem éppen egy szilaj csikó, de legalább jó a fogyasztása, nyáron úton/autópályán ki lehet hozni 5-ből. Alacsony fordulaton lomha, 3-4 ezres fordulat után már jól pörög, pályán kellemes társ. A csomagtartó átlagos, nagynak nem nevezhető, a magas padka miatt nehézkesen pakolható egy ötajtóshoz képest. A kalaptartó gyárilag zajos, pár szigetelő csík azonban megoldotta a helyzetet. Összességében nem sportos, nem kifejezetten kényelmes, de kezes, nagyon stabil, jó kidolgozású autó, gazdaságos, kezes motorral, jó kormányművel és kellemes váltóval. Aki nem rallyzni kíván vele, s többnyire nem kell hosszú távolságokat végigülnie, kellemes partnerre talál ebben az autóban.
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Tökéletes középkategóriás autó. Átlagos használatra tervezték, meg is felel ennek a követelménynek. 3 év/évi 10000 km alatt csak a szervíz költségei voltak, meg persze tankolni kellett :) A külsője mind a mai napig tetszetős, köszönhetően a konzervatív formának. A belső terén látszik, hogy nem mai fejlesztésű autóról van szó, kissé pőre, de kellemes. Az anyagok jó minőségűek, időtállóak, bár idővel kissé zörgésre hajlamosak. Elöl-hátul elégséges a hely, én 188 cm vagyok, de mögöttem viszonylag kényelmesen elfér hasonló magasságú ember. Az ülések tömése kissé kemény, és az első ülőfelületek is lehetnének nagyobbak. A motor. Hát, az 1.4-es verzió nem éppen egy szilaj csikó, de legalább jó a fogyasztása, nyáron úton/autópályán ki lehet hozni 5-ből. Alacsony fordulaton lomha, 3-4 ezres fordulat után már jól pörög, pályán kellemes társ. A csomagtartó átlagos, nagynak nem nevezhető, a magas padka miatt nehézkesen pakolható egy ötajtóshoz képest. A kalaptartó gyárilag zajos, pár szigetelő csík azonban megoldotta a helyzetet. Összességében nem sportos, nem kifejezetten kényelmes, de kezes, nagyon stabil, jó kidolgozású autó, gazdaságos, kezes motorral, jó kormányművel és kellemes váltóval. Aki nem rallyzni kíván vele, s többnyire nem kell hosszú távolságokat végigülnie, kellemes partnerre talál ebben az autóban.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem