RENAULT CLIO

Futott kilométer: 243 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.78 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Legjobban tetszett: forma, kényelem, megbízhatóság. Utáltam: ilyen aszem nincs, nem jut a eszembe.

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.78 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 4 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autó egyedileg lett átalakítva ezért kellett több mint 10alkalommal javítani. Egyébként a meghibásodásai elenyészőek! Kopó alkatrészek főként: fék, kuplung bowden, világítás, futómű alkatrészei (köszönhető a jó magyar aszfalt "minőségének"). Amúgy ha megkapja időben a kötelező olajcseréket és oda van figyelve rá akkor nem igazán érheti meglepetés az embert. Kis autó, szerény tudással, de szerintem megbízható (mások bmennyire is fikázzák a francia autókat, soha ne legyen rosszabb kocsim), kényelmes (naná, hisz francia), városba ideális kis dög. Fent tartási költségei szerintem nem vészesek, aránylag minden kapható hozzá és nem arany árában. Kötelező, kopó alkatrészek cseréjére lényegében keveset költöttem a 4év alatt. Nálam a sok pénzt az átalakítások vitték el (optika és teljesítmény), de ezek ugye nem kötelező dolgok. Csupán én akartam, hogy egyedi legyen. ;) Röviden talán ennyi! Én imádom, második autóm és valószínűleg még sok közös km vár ránk ha Isten is megsegít minket. :DLerobbanás oka: hajtás / váltó 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 2-szer kellett kuplung bowdent cserélnem. Egyszer itthon szakadt el a garázs előtt, egyszer meg vontatni kellett miatta 2km-t. Egyszer a benzinszivattyú reléje moccant ki a helyéből és ezért állt le alattam. Hazahúztuk majd pár perc múlva amikor rájöttem a probléma okára már indítható is volt a kicsike. :) Egyszer (ezt magam sem értem) meg vhogy kirázódott 1gyújtógyertya a helyéről. Menet nem sérült sem a gyertyán sem a hengerfejben. Visszatettem a gyertyát, jól meghúztam és azóta sem történt ilyen eset vele. Saját lábán ment el a helyszínről.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 280000 Ft. Leírás: Kasznizás-festés került tavaly nyáron ilyen sokba. Kb. 2004-2005-ben került a kocsi a családba és 2002-ben Mo.-ra. Sok karc és kavicsfelverődés volt rajta ami engem irritált és egyébként is terveztem a kasznin némi átalakítást. Ezért a múlt nyáron rászántam végre magam és szépen rendbe szedtük. Kasznizás 100.000.Ft, festés 130.000.Ft és még 50.000.Ft értékben kapott új alkatrészeket akkor a kocsi. Így jött ki a 280.000.-es tétel. Hogy érthető legyen: https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/MyCar#

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem