MITSUBISHI CARISMA

Futott kilométer: 118 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

2003 vásároltam az autót. Már a próbaúton lehetett hallani egy nagyon halk kis zörgést, de hamar elmúl. Azóta kiderült, hogy a váltóból jött. Csere. Széthullott a váltó belselye a szó szoros értelmében. Sajnos a francia Renault váltó (mert az van bennük) nem nagyon bírja. Akinek még nem hullott szét javaslom, hogy kíméletes használja. A másik érzékeny része a torony csapágy ami szintén hamar szétmegy, de ezt sajnos kímélni nem lehet, mert ugye a kormányt csak kell néha tekergetni, az meg pont elég hogy tönkremenjen. Amúgy nem nagyon kapni hozzá torony csapágyat. Én például külön csináltattam hozzá. De ezektől eltekintve jó kis kocsi. Tágas csaomagtér. Akár két három hulla is elfér benne. Nem egy robbanékony autó, mert nehéz, de be lehet vele lendülni akár 200 környékére is. A fogysztása kicsit magas, de ez lehet az én hibám is.

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása:

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 100000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem